Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 21:54 Der er 11 kommentarer

Hvad synes I?

HVIS USA eller Nord Alliancen fanger Bin Laden levende, og får ham udleveret til en U.S. Domstol, hvad synes i så han skulle straffes med?

Bemærk: Det hele skal foregå UDEN bedøvelse:

Tortur:
1. Flået klodserne af.
2. Skåret pikken af.
3. Skåret en/to hånd/fod af.
4. Skåret en/to arm/ben af.

Henrettelse:
1. Halsen skåret over.
2. Kvælning.
3. Stening.
4. Gaskammer
5. Hængning
6. Elektrisk stol.
7. Gift-sprøjten.

Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. december 2001 - 21:55 #1
Skal vi sige en blanding af det hele ?
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 21:57 #2
Tjaaa.... det må vi nok hellere :)
Avatar billede jim Nybegynder
05. december 2001 - 21:57 #3
først tortur 1 4 også henrettelse 2 lidt bagefter tortur 2 3 også 6 i henrettelse
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. december 2001 - 21:57 #4
tror at det vil være farligere at \"døde\" ham, end det vil være at tage ham levende, og så i spjældet med ham i 246352781454128 år, mindst!!
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 21:58 #5
- jeg glemte lige dette her:
Hvis han skal have skåret pikken af, så skal den altså være stiv, mens bødlen gør det! :)
Avatar billede netz-dk Nybegynder
05. december 2001 - 21:58 #6
hm... til torturen ville jeg nok sige 2\'eren, og så bagefter kan han vel få skåret hænderne af dem skal han vel alligevel ikke bruge til noget når han ikke har pikken *Ss*

og henrettelse ville den groveste nok være 3\'eren men så skulle de også blive ved indtil han døde. 7\'eren kunne også være sjov *Ss*
Avatar billede skwat Praktikant
05. december 2001 - 21:59 #7
Jeg syntes at vi skal sætte ham i eksil, på en lille ø, eks. Thy eller sådan noget.

./Skwat
Som syntes at i skal bruge tiden på pc hjælp som eksempelvis http://www.eksperten.dk/spm/142474
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2001 - 21:59 #8
/Tortur\\
- Må de ikke.

/Henrettelse\\
- Så slipper han for let.

!Ydmygelse!
- Yiiiir. Giv ham en kønskifteoperation og send ham så tilbage til Afghanistan. Konsekvenser:
1) Hans folk mister al respekt for ham.
2) Han kommer til at opleve hvilke forhold kvinderne er tvunget til at leve efter, forhold som han har været med til at skabe.
Avatar billede maxium Novice
05. december 2001 - 22:01 #9
Avatar billede winass Nybegynder
05. december 2001 - 22:05 #10
Tommyf > Ja, okay, men så skal han jo have fjernet pikken, hvis han skal have en kønsskifte-operation. Det med at fjerne pikken, synes jeg altså skal foregå uden bedøvelse...
- hvad ang. henrettelse, så slipper han ikke for let, hvis han bliver kvalt ihjel, eller kommer i den elektriske stol, for i den elektriske stol er der følgende konsekvenser (imens fangen stadig er i bevidsthed):

1. Problemer med vejrtrækning.
2. Han kaster blod op.
3. Nogle gange, kan man være heldig at se flammer, der står ud af næsen/ørene på ham.
4. - i den eletriske stol bliver man stegt levende!!!! :) :) :)

Avatar billede mfriis17 Nybegynder
05. december 2001 - 22:27 #11
I er jo ikke en skide bedre end ham alligevel!

Læs selv lige hvad i har skreven!

/MF