Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. december 2001 - 20:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Listmaps i CS...

Når jeg skriver listmaps i CS, så viser den ikke de maps jeg selv har hentet fra nettet. Hvordan får jeg den til at gøre det?
Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. december 2001 - 20:40 #1
Nu tror jeg sgu jeg ved det, men ka det passe at jeg selv skal indsætte de nye maps i mapcycle.txt?
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2001 - 20:47 #2
Med listmaps får du en liste over de maps der kører på netop den server du spiller på. Du kan altså kun vote på de maps der ligger på den server.
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 20:47 #3
Øhh... Jo de skal indsættes i Mapcycle.txt =)

-MLR
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 20:48 #4
Ja dvs. hvis du spiller på en Opasia server så hvis du skriver \"listmaps\" UDEN \" så er det kun de maps på DEN server der kommer frem...
Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. december 2001 - 20:49 #5
Ja det er jo klart... Jeg snakker om hvis jeg SELV kører server! :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2001 - 20:50 #6
Arh... ok - jeg var lidt forvirret et kort sekund. ;)
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 20:50 #7
Ja så kommer de baner frem som serveren kører frem på skærmen hvis du skriver \"listmaps\"...
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 20:51 #8
Og de skal være i mapcycle.txt ellers komemr de ikke frem og så er de heller ikke på serveren..
Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. december 2001 - 21:01 #9
mlr får en lille slik for svaret :o)