Avatar billede daffydk Nybegynder
05. december 2001 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Speedstream 5711 configurations filer ???

Hejsa
Jeg har været lidt meget uheldig med min speadstream 5700 router fra tele dk
Den er gået ned og jeg har resat den
men nu kan jeg ikke komme på nettet med den mere
Er der en her der har taget en backup af hele routeren som han vil af med ??
det gælder ALLE filer
Hjælp en ulykkelig sjæl som mig med at få lortet til at køre igen please :-)
Mvh
Daffy
Avatar billede daffydk Nybegynder
05. december 2001 - 19:51 #1
Retelse den hedder speadstream 5711
DAffy Dk
Avatar billede disky Nybegynder
06. december 2001 - 08:54 #2
Hvis det er en proaccess router, må du ikke selv pille ved den og skal kontakte TDC istedet.

Hvis det ikke er deres router kan du kigge her hvad du kan gøre:
http://www.jth.net/proaccess/

Det er en rigtig god side om hvordan man configurerer den router, og også en beskrivelse af standard installationen.
Avatar billede daffydk Nybegynder
25. juli 2003 - 23:29 #3
Fu.. tdc og gør det selv for de kan ikke finde ud af det *GGG*
du for mere glæde af at omgåe reglerne på det område