Avatar billede d12_kylle Nybegynder
05. december 2001 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

P2P i Wnidows XP.... Det virker stadig væk ikke.... HJÆLP!!!! (Kazaa, morpheus & Grokster)

Hej, jeg kan ikke få Kazaa eller nogle af de andre 2 andre \"Morpheus\" og \"Grokster\" (de 3 bedste P2P programmer der er på nettet, der kobler over den samme server)til at virke.

Jeg kan ikke bruge dem, fordi Den Danske Windows XP Pro \"ikke vil tage imod dem\"

Jeg ved at man kan få det til at virke på nogle xp systemer ved at:

1: højreklik på kazaa og vælg egenskaber
2: vælge kompatibilitet
3: checke feltet hvor der står kør dette program i
  kompatibiltettilstand f.eks 98 eller ME.

Men det hjælper ikke jeg kan ikke få det til at kører
Det er lige meget hvilken kompatibiltettilstand jeg kører.

Jeg har flere gange prøvet at afindstaller og genindstallere programmerne.

Jeg har Windows XP fuld opdatet og ingen firewall der evt. kunne genere den....

OG NEJ, JEG KAN IKKE KØRE MORPHEUS ELLER GROKSTER!!!!
DER SKER SAMME PROBLEM.

OG JA. JEG VED NOGLE HAR DANSK XP INDE. OG AT DET VIRKER PÅ DERES.

Men hvordan kan jeg få der til a virke på min maskine??

På forhånd tak

/Kylle
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. december 2001 - 16:51 #1
Geninstaler windows ?
Avatar billede cortina Nybegynder
05. december 2001 - 17:02 #2
Hmm Kazaa virker uden problemer ved mig!! Jeg installerede bare og det duede med det samme!!

Cortina
Avatar billede cortina Nybegynder
05. december 2001 - 17:03 #3
Er du logget på som administrator?? Og er det den nyeste kazaa??

Eller ved jeg det ikke!!
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
05. december 2001 - 17:08 #4
Nej, der sker det samme ved at geninstallere windows XP, JA, jeg ved stadig det virker hos nogle der kører xp

og ja jeg er administrator...
det virker ik........
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. december 2001 - 15:30 #5
Lukker spg\'et