Avatar billede spacefrog Nybegynder
04. juni 1999 - 10:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken software ?

Hvilken software skal jeg bruge for at lave ASP på min computer derhjemme, som ikke er på internet ? Jeg kører win98 & winNT workstation 4.0 SP4 ... jeg vil IKKE have nt server version ind .... men havd skal den have ? er personal webserver nok ?
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 10:27 #1
Du skal havde fat i Visual Interdev du kan hente en demo version hos Microsoft.
Avatar billede jinxed Nybegynder
04. juni 1999 - 10:34 #2
Du kan også gøre det med personal webserver, du skal bare også køre asp.exe. (men der kan være bøvl med den)

Jinxed ; )
Avatar billede spacefrog Nybegynder
04. juni 1999 - 11:18 #3
Uhmmmmmm ... dvs ...... jeg skal KUN have Visual Interdrev ???

Hvad med et proggie til at lave asp'en, er det "nok" med notepad ?
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 11:21 #4
Øhh Visual Interdev er til at udvikle asp med det kan som jinxed godt køre på en personal webserver, men køre bedst på Win Nt
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 11:22 #5
Notapad & Visual så er du klar til at erobre verden......
Avatar billede spacefrog Nybegynder
04. juni 1999 - 12:17 #6
Fedt .. jeg takker .. her er dine point !
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 12:21 #7
Glæden er helt på min side :-)
Avatar billede meelby Nybegynder
04. juni 1999 - 14:38 #8
Jeg vil lige kommenterer at der findes et udmærket produkt, som ikke er fra Microsoft "Homesite" Det bruger jeg med win98 samt PWS - og det virker aldeles overbevisende.:-)

PS. Og så er det billigere end Interdev.