Avatar billede mbg1333 Nybegynder
04. december 2001 - 20:37 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Site vurdering

Vurder lige sitet http://www.webdane.webpunkt.dk/

Det er kun designet, ikke indholdet!

//mbg1333 :)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
04. december 2001 - 20:39 #1
cool i must say :-)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 20:41 #2
Er det den nye builder.dk? for designet er da taget der fra.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 20:55 #3
vil også sige det er meget ripoff fra builder.dk
Avatar billede somaliomar Praktikant
04. december 2001 - 21:08 #4
Der er ikke så meget at vurdere, når designet er rippet fra Builder.dk!
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 21:08 #5
hvis du ikke fjerne designet, vil jeg Personeligt kontakte personerne bag builder.dk.. som ære for dem
Avatar billede backside Nybegynder
04. december 2001 - 21:13 #6
builder.dk er da lukket!!!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 21:17 #7
Og? man skal da stadig ikke rippe designet. Vis du laver en side og den bliver rippet efter du lukker siden det vil du da ikke være ligeglad med.
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. december 2001 - 22:07 #8
E-mail: mbg@junglemate.com
ICQ #: 135125339
<- mbg1333
Avatar billede backside Nybegynder
04. december 2001 - 22:32 #9
snigermunken>> Ok, kender ikke til hvordan det så ud før. Men det ligner da kun lidt nu.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 22:35 #10
Jeg kan ikke vise dig hvordan den så ud, men se på den side han vil havde vuderet og forstil dig en anden smiley i logoet og et andet navn og du har builder.dk
Avatar billede jimmer Nybegynder
05. december 2001 - 02:17 #11
I kan se hvordan builder så ud her:

http://web.archive.org/web/20010925161225/http://www.builder.dk/

En direkte ripoff vil jeg ikke kalde det, men inspirationen kommer i hvert fald derfra.
Avatar billede backside Nybegynder
05. december 2001 - 03:49 #12
Vil gi´ jimmer ret, direkte ripoff er det ikke.
Avatar billede lawyer Nybegynder
05. december 2001 - 11:25 #13
Jeg kan ikke lide logo --> siger intet om det du laver..

Det grå felt i midten hvor jeg formoder du skal have tekst er for mørkt i forhold til menuerne, det bevirker en underlig fornemmelse af at menu og tekstfelt ikke passer sammen...

farver = ok

:)

Avatar billede mbg1333 Nybegynder
10. december 2001 - 18:15 #14
Jeg er i øjeblikket i gang med et nyt design, jeg skriver her når det er færdigt(Ikke helt nyt kun nye farver og logo).
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
13. december 2001 - 16:56 #15
Ok det nye design er lagt på! Vurder lige det - tak!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
13. december 2001 - 18:55 #16
Menuen ligner noget der løgn i 800x600 gør noget ved det.
Den menu i højre side passer ikke ind hvorfor er den ikke bare i venstre side sammen med den anden?
lav dit eget forum det vil passe bedre ind og vil give mere respekt fra brugerne, for vis du laver en side og php, html osv. giver det et forkert indtryk vis du ikke selv har lavet forummet.
Giv siden en fast bredde og drop framen.
Det hul et er i det grå efter du har fjernet smileyen passer ikke ind.

Min menig... det minder stadig om builder.dk
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 19:29 #17
Det at dit grå tekstfelt ikke flugter dine menuer giver en skævhed i designet. Prøv at skab så meget symetri som muligt.

Jeg ville nok droppe den blå cirkel fra der hvor det gamle logo var. Derefter fører de lyseblå menuer helt op til det mørkeblå. For så at bryde designet kan du lave logo/varemærke i en \"flyer\".
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 19:31 #18
Der er vel heller ikke nogen grund til den første menu hvor vi skal klikke på cirklen for at komme ind...det er bare en irretation for dem der vil besøge din side meget...man kunne lige så godt komme til sagens kerne med det samme...
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
14. december 2001 - 15:18 #19
snigermunken >>> Skriv lige et svar!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. december 2001 - 17:01 #20
Svar