Avatar billede fotografik Nybegynder
02. december 2001 - 20:14 Der er 3 kommentarer

Hjælp, jeg kan ikke se billeder

Hej håber at der er en der kan hjælpe, jeg kan ikke se billeder på nettet. Hverken i IE, netscape eller i mit postprogram outlook express.
Hvad er der gået galt og hvordan retter jeg det
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2001 - 20:17 #1
funktioner - internetindstillinger - avanceret - sæt vinge i \"vis billeder\"
Avatar billede fotografik Nybegynder
02. december 2001 - 22:38 #2
Det er desværre ikke så nemt john stigers
der er et fint flueben, jeg er bange for at det er en fejl der er opstået under en kraftig oprydning i pc\'en. Jeg har efterfølgende geninstaleret både win 98, som er mit styresystem og IE 6,0. Og jeg kan stadig kun se nogle billeder. Jeg kan i øvrigt se banneret her på siden, Men får ofte en side med ene krydser Hvor der skulle være billeder. Jeg må også gætte mig til hvad der skal stå herunder for jeg ser bare tre felter med røde krydser????????????????
Avatar billede abe Nybegynder
08. december 2001 - 17:20 #3
Hej
Jeg håber det er et problem der kan løses, jeg har også samme problem efter jeg har installeret version 6.0 , der er også flueben ved billeder her.
Håber nogen kan hjælpe
Jette