Avatar billede m_damon Nybegynder
01. december 2001 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvilket prog. er bedst?

jeg sidder og skal have delt min ADSL ud til 2 andre computere på netværket men ved ikke hvilket prog. der er bedst, jeg har før brugt winroute som ikke er godt og derefter analogX proxy som ikke tillader at man bruger icq AIM osv.
Avatar billede rebecca Novice
01. december 2001 - 13:30 #1
program til at dele internetforbindelsen, hvorfor bruger du ikke en Switch, jeg har selv ADSL og har 2 Pc\'er koblet på via en Switch virker fint.
Mvh.Rebecca
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 13:40 #2
Du kan også bruge Wingate: http://www.deerfield.com/products/wingate/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. december 2001 - 13:41 #3
Ditto her. En switch kræver heller ikke at den maskine der deler forbindelsen er tændt!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. december 2001 - 13:41 #4
Avatar billede m_damon Nybegynder
01. december 2001 - 16:40 #5
jeg har ikke nogen router derfor! jeg deler over en hub men skal derfor stadig have et prog. til at simulere en router! og hvorfor fanden er folk så interreserede i hvor mange point man giver ud? ved flere point er man mere sikker på at der er flere der vil svare og hurtigere svar!
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 16:41 #6
Brug wingate som jeg skrev tidligere....
Avatar billede rebecca Novice
01. december 2001 - 20:08 #7
Jeg har heller ikke nogen router men kun en switch og det virker fint.
Mvh. Rebecca