Avatar billede ripley Nybegynder
27. marts 2000 - 09:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

xs-fil?

Hej!
Er en xs-fil en C-fil, en C++-fil eller er jeg helt galt på den?
Avatar billede winkill Nybegynder
27. marts 2000 - 13:29 #1
Jeg lytter lige med hvis du ikke har noget i mod det - Lt. Ellen Ripley
Avatar billede ripley Nybegynder
28. marts 2000 - 08:03 #2
Lyt du bare med!
Jeg har en ny mistanke om, at en fil-extionsion kaldet "xs" slet ikke har noget med C eller C++ at gøre. Men lad os nu vente og se!

Rip ;-)
Avatar billede kh@ingenioer Nybegynder
29. marts 2000 - 15:46 #3
en xs-fil er ikke en C/C++ fil, det er muligt at den bruges af et eller andet IDE.
Jeg har arbejdet med C++ i et par år og har aldrig stødt på en xs-fil
Avatar billede kh@ingenioer Nybegynder
29. marts 2000 - 15:47 #4
I hvilken forbindelse er du forøvrigt stødt på en xs-fil?
Avatar billede mortenk2 Nybegynder
05. april 2000 - 09:36 #5
Hej

Jeg har selv en .xs fil liggende. Den bruges til interface PERL til C/C++. Se evt. www.perl.org Se f.eks. glossary.
Avatar billede ripley Nybegynder
05. april 2000 - 09:49 #6
Aha, okay!
Tak for svaret.
Jeg stødte på en xs-fil i forbindelse med et program, som jeg fandt på nettet med source code og det hele. Jeg forsøgte at finde ud af, hvordan det hele hang sammen og kunne se, at der var noget c++ - så derfor troede jeg, det hang sådan sammen. Jeg kender ikke meget til hverken Perl eller C++ - men jeg har kendskab til andre sprog og jeg var nysgerrig efter, hvad xs-filen skulle bruges til.
Men nu forstår jeg bedre hele sammenhængen - tak, morten2k!