Avatar billede lestrata Nybegynder
30. november 2001 - 18:19 Der er 2 kommentarer

Fil, mappe drev oversigt i ren HTML kode

Jeg er igang med at lave en FTP klient i PHP/DHTML og er løbet ind i et lille problem.

Jeg skal have lavet en oversigt over brugeren filer/mapper/drev i ren HTML, så han/hun kan vælge hvilke filer der skal uploades o.s.v.

Jeg kender intet til Java og da min ActiveX kode ikke bliver kørt når siden ligges op på nettet bliver jeg nød til at gøre det igennem Java.

Er nogen der ligger inde med eller kan lave et Java applet der kan lave en oversigt over den besøgendes filer,mapper og drev og skrive det ud som HTML kode på selv side?

/LeStrata
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2001 - 18:25 #1
Det kan ikke gøres uden at brugeren godkender din applet til at få lov
til at røre ved brugerens filsystem. Hvor mange vil gøre det i disse virus-tider?
Avatar billede lestrata Nybegynder
03. december 2001 - 15:24 #2
Jeg har ikke noget imod at der kommer en prompt frem og spørger brugeren.

Jeg skal jo faktisk heller ikke røre ved brugernes filer, skal bare have filnavne osv.