Avatar billede sila Nybegynder
30. november 2001 - 13:27 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Driver??

Har lige købt en DVD af mærket BTC 12x 40x men har ingen driver til den.
Har prøvet på www.BTCusa.com men de virker ik!!
Hjælp mig!!!!!
Avatar billede brie Nybegynder
30. november 2001 - 13:28 #1
Dvs at du ikke kan se den eller hvad ???

Eller kan du bare ikke læse DVD\'s
Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 13:31 #2
Hvis det er til computeren (som det sikkert er) så skal der da ikke bruges drivere så skal du bruge et program (www.download.com) (hvis jeg tager fejl og det er en driver www.driverzone.com)
Avatar billede brie Nybegynder
30. november 2001 - 13:32 #3
>> ducks <<

Hvilket jeg prøvede at understrege med mit forrige spørgsmål !!! =)
Avatar billede sila Nybegynder
30. november 2001 - 13:34 #4
Når jeg ser DVD er det i slowmotion nærmest og lyden hakker!!
Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 13:34 #5
Bare han/hun kan bruge et svar 8-]
Avatar billede brie Nybegynder
30. november 2001 - 13:39 #6
Tjoo...

Hvor hurtig er din puter ???
Avatar billede sila Nybegynder
30. november 2001 - 13:39 #7
Jeg har prøvet med flere programer og det er stadig det samme!
Avatar billede sila Nybegynder
30. november 2001 - 13:41 #8
1400mhz t-bird
256DDR
Avatar billede rebus Nybegynder
30. november 2001 - 15:47 #9
hvad er dit grafikkort?
Avatar billede husmand Nybegynder
30. november 2001 - 16:01 #10
alt andet end et Geeforce grafikkort (stort set) kan du stikke skråt op når det kommer til at se DVD. Du er nødt til at have et Geeforce eller mpeg kort for at se DVD i fin kvalitet.
prøv evt. at slå DMA til

Husmand
Avatar billede whyless Nybegynder
01. december 2001 - 15:33 #11
Hej Sila, det er forkert at du skal bruge et specielt grafik kort eller mpeg kort for at se dine DVD. Indrømmet kvaliteten bliver bedre (har selv mpeg kort) men din CPU kan sagtens håndtere afkodningen!
Hvilket program bruger du til afspilning ??
PowerDVD virker rigtigt godt for mig.
Avatar billede tlb18 Nybegynder
03. december 2001 - 08:34 #12
whyless
Hvad er det for et mpegkort du har og har du evt. en driver du vil gi ud.

Avatar billede sila Nybegynder
03. december 2001 - 08:51 #13
Jeg har et Geforce2 gts/pro 64DDr tv-out
Avatar billede whyless Nybegynder
03. december 2001 - 17:19 #14
Mit Mpeg kort er et Hollywood+ kort.
Driverne er standard hollywood drivere.
Jeg har et gammelt Creative DVD drev, som dog virker perfekt.
Avatar billede tlb18 Nybegynder
05. december 2001 - 11:55 #15
Whyless
Jeg har løst problemet ellers tak for hjælpen. det var mit program, en demo hvor man kun kan høre lyd i de første to minutter. Har hentet et andet program og det virker perfekt
Avatar billede whyless Nybegynder
07. december 2001 - 12:47 #16
Jeg takker for pointene.
Med 3 års erfaringer i DVD på computeren er det en glæde at hjælpe nye brugere igang.
God fornøjelse.