Avatar billede clause2 Nybegynder
29. november 2001 - 21:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan slettes adgangskode til win me !

Kan man slette den adgangskode man engang har valgt under installationen. altså så man ikke behøver at indtastet sit password under opstart af win !

claus
Avatar billede jadebob Nybegynder
29. november 2001 - 21:44 #1
du kan bare trykke \"esc\" der sker vist det samme?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:45 #2
højreklik på netværkssteder - egenskaber - primær netværkslogon skal være Windows-logon.
Avatar billede brie Nybegynder
29. november 2001 - 21:49 #3
Hvis du har ADSL er det nok ikke så go\' en ide men eller kunne du jo bare skifte til \"windows logon\" istedet for \"microsoft family logon\"...

Det fjerner koden men hvis du har ADSL så skriv lige igen... så har jeg en bedre men længere løsning !!!

Mvh Brie
Avatar billede clause2 Nybegynder
29. november 2001 - 21:50 #4
hej

jeg har alm netværks-forbindelse.....kan jeg så bare vælge windows logon ???
Avatar billede Peter Praktikant
29. november 2001 - 21:51 #5
ellers kan du jo bare ændre det til ingenting, så spørger den ikke om det igen.
Avatar billede Peter Praktikant
29. november 2001 - 21:53 #6
hvis du har almindelig netværksforbindelse kan du ikke bare skifte til windows logon, så logger du ikke på netværket. Hvis du ikke bruger netværket kan du på den anden side godt. Ellers kan du bruge programmet tweakui som kan huske adgangskoden for dig og automatisk logge på, det vil jeg anbefale.
Avatar billede gpa Nybegynder
29. november 2001 - 21:53 #7
der ligger vist en fil der hedder pwl, prøv at se der.
Avatar billede brie Nybegynder
29. november 2001 - 21:55 #8
Hvis du ikke kører din forbindelse over dit netværkskort så burde det ikke være noget problem!!!

Mvh Brie
Avatar billede Peter Praktikant
29. november 2001 - 21:56 #10
brie > hvis han ikke logger på netværket kan han da heller ikke få adgang til andre computere på netværket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:56 #11
clause2> det kommer an på hvad du mener med netværk - jeg kører stofanet m. netkort og her virker det fint.
Avatar billede Peter Praktikant
29. november 2001 - 22:05 #12
tak for point