Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:23 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Skod Brormand

Helt ærlig hvad er fordelen i at have en storebror der er totalt NØRD (invisibleman,tdaugaard whatever)når han nu ikke gider hjælpe med at oploade min HP.....jeg ved sku ikke hvordan man gør og det er lidt problematisk for jeg har klokket i mapperne (den er lavet i front page) så det er noget jeg skal have hjælp til men om han gider NEJ NEJ....se bare hvor ond hen er ved sin lillesøster..vil i virkelig tillade det??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. november 2001 - 16:27 #1
LÅL
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 16:28 #2
www.macromedia.com : Download et program, der rent faktisk kan bruges - så får du også mulighed for at lære lidt om FTP. ;)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
29. november 2001 - 16:28 #3
*lukker ørene og siger la la la la la totalt barnligt*
Avatar billede peter_nordenbaek Nybegynder
29. november 2001 - 16:28 #4
næ.. men du skal bruge et ftp program. Du kan finde det her: www.download.dk og www.download.com
Avatar billede invisibleman Nybegynder
29. november 2001 - 16:29 #5
Forkert kategori *lol*
Avatar billede Xelot Nybegynder
29. november 2001 - 16:30 #6
Det kommer jo an på om du allerede HAR en adresse eller ej, for der er 2 forskellige metoder at uploade på:

1) Web-Upload
2) Ftp

Du skal finde ud af hvad du kan bruge ved din adresse (af de to valgmuligheder)
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 16:30 #7
invisibleman ja DU er barnlig
Avatar billede netsrac Praktikant
29. november 2001 - 16:31 #8
*g* Ond og ond, han har vel andet at se til. Jeg har lært min lillesøster at bruge et FTP program også må hun selv rode med det. Så er der selvfølgelig stunder hvor hun konstant spørger mig på icq om hvordan går man dit og dat og det kan være rimelig belastende skal jeg sige dig *g*

Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:31 #9
Jeg har adresse alright...Duddi.dk :-)
Avatar billede peter_nordenbaek Nybegynder
29. november 2001 - 16:31 #10
Her er vejledning til et ftp program:
http://www.webcafe.dk/diverse/artikler/030/da030.php3
Avatar billede invisibleman Nybegynder
29. november 2001 - 16:32 #11
ducks, kender jeg dig !? Nææ .. ik rigtigt sååe .. *klap*
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 16:32 #12
Og ærlig talt, så længe du bruger et slam-program som FP, så kan jeg ærligt talt godt forstå ham - jeg ville gøre det samme.
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:32 #13
Jamen han sidder sq lige ved siden af hvor svært kan det være bare lige at vise mig hvordan man gør....Tsk tsk nu skal i jo ikke holde med ham :-)
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:36 #14
n0rmality...Ja men det her SLAM program er sq fint nok når man ikke kan andet, det kan da godt være at fordi du er hardcore nørd så syntes du det skodder men for andre kan det jo godt være fint nok.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 16:38 #15
mai-daugaard : Spørgsmålet er så - hvad får han ud af at hjælpe dig? Hvis du kan bruge ham til noget, kan han så bruge dig til noget? Kører du i Brugsen og køber ind for ham? Kommer med kaffe til ham? Fylder hans køleskab op med friske cola\'er? Det er vel quid pro quo. :)

Og man vel kun \"ikke andet\" fordi man ikke gider sætte sig ind i det? ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 16:39 #16
invisibleman> tag dig nu sammen - ved godt søskende kan være _SÅ_ irriterende ind i mellem - men hun har jo brug for hjælp, ikk? :)
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:40 #17
n0ormality...ja det gør jeg faktisk jeg tror sq ikke han har noget at klage over *S* men du kan da spørge ham om han er utilfreds.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 16:42 #18
Mig: Er du utilfreds?
Thomas: JA! *G*

Jeg tror du skal tjekke om han er helt så tilfreds som du tror - så kan det være han hjælper! ;)
Og beklager meget at jeg ikke lige giver dig ret, men så meget som han hjælper mig med PHP osv., så tror jeg jeg skylder ham lidt. ;)
Avatar billede mai-daugaard Nybegynder
29. november 2001 - 16:44 #19
Ej det var sq synt at du fortalte mig at han sagde ja han ville nemlig ikke selv fortælle det og nu har du sq nok gjort mere skade en gavn for fra nu har han sku noget at være utilfreds over....
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 16:48 #20
And suddenly, chaos showed it\'s ugly face in the little happy family! ;D