Avatar billede skjarris Nybegynder
29. november 2001 - 08:03 Der er 1 kommentar

Intern modem

Er ikke sikker på, at jeg har et problem, men vil lige være sikker.
Har lige købt et internt modem, problemet er, at når jeg prøver at kontakte min internet udbyder (Tele DK), kommer windows med fejlmeddelsen, at serveren ikke kunne registrere mit modem. Jeg kan høre at den ringer op og får forbindelse, men slukker stort set lige så snart den har forbindelse. Jeg kommer så i tvivl om, om det er fordi at i egenskaber for modem, står der at den er forbundet til com 2, men under system, under porte er der kun registreret en com2. Men det er jo et internt modem, skal der så være en port under porte i system???
Avatar billede sturman Nybegynder
29. november 2001 - 10:26 #1
try init string at&f (resets modem to factory defaults)

control panel-> modem->proporties->advanced->init string(yderligere indstillinger)

at least i think that is the path, the port is probably alright. or try to re-install it with the drivers.