Avatar billede skjarris Nybegynder
29. november 2001 - 07:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænder problem

Har en mitsumi brænder, og bruger easy cd creator 5,0. MIt problem er, at min brænder ikke reagere, lige så snart jeg har sat en cd i. Man kan se at den prøver at læse på cd´en. Det bliver den ved med at stå og prøve på, og windows reagerer ikke....
Hvad er problemet???
Avatar billede ctv! Nybegynder
29. november 2001 - 08:36 #1
Måske et defekt cd-rom drev? Har du tilsuttet IDE kablet rigtigt? Selvom det ikke er sat rigtig i, kan den jo stadig godt forsøge at læse en cd, kun med strømstikket sat i!?

Husk at den røde streg på dit IDE kabel altid skal vende mod strømkablet! :o)
Avatar billede ctv! Nybegynder
29. november 2001 - 08:37 #2
LOOL, damn! BUSTET! Jeg har ik fik noget længe! *G*
tilsuttet=tilsluttet
Avatar billede ctv! Nybegynder
29. november 2001 - 08:38 #3
damn! fik noget=fået noget
Avatar billede skjarris Nybegynder
29. november 2001 - 09:34 #4
Det sjove er, at jeg har med held brændt en audio cd. Uden nogle problemer overhovedet, dagen efter opstod dette problem.... Jeg tvivler på at drevet er defekt, da det er helt nyt....
Avatar billede summer Mester
29. november 2001 - 10:17 #5
Go\' morgen ctv :-)