Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:12 Der er 14 kommentarer

grinchen kode???? haster

jeg har lige købt grinchen på dvd og når jeg sætter den i min dvd beder den om en eller anden kode hvod finder jeg den?????
Avatar billede rebus Nybegynder
26. november 2001 - 15:27 #1
??? Der ligger ikke koder på film du køber!
Kode der skal indtastes er på din dvd.
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:38 #2
ja men hvor er den????
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:39 #3
the parental level off the player has benn set

press

yes on

det skriver den
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 15:42 #4
Det vil sige at du skal indtaste et kodeord på din DV D-afspiller. Den er åbenbart sat til ikke at kunne afspille film der er forbudt for børn under et vist antal år. I manualen for din DVD-afspiller kan du sikkert finde kodeordet
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:42 #5
og så vis jeg trykker yes beder den om  input passwd
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 15:42 #6
Det password finder du i din manual
Avatar billede chruker Nybegynder
26. november 2001 - 15:47 #7
prøv evt 000 som password
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 15:50 #8
Hvis du ikke kan finde dit password, så skriv lige hvilket mærke og hvilken model din afspiller er, så skal jeg prøve at finde det
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:56 #9
det er en amitech 600 jeg har hvis du kan finde koden vil jeg blive super glad
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 15:59 #10
Står der ikke noget i manualen til den?
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 16:03 #11
hvem fanden tror de de er????
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 16:24 #12
fcs du skrev Det vil sige at du skal indtaste et kodeord på din DV D-afspiller. Den er åbenbart sat til ikke at kunne afspille film der er forbudt for børn under et vist antal år. I manualen for din DVD-afspiller kan du sikkert finde kodeordet

men skal være 7 år for at se  grinchen jeg kan se blair whits protjekt dem skal man være 15 for at se
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 16:28 #13
Ja, sådan var det på min. Det lader dog til at din er lidt i selvsving, så hvis jeg var dig ville jeg kontakte Amitech. Gå ind på http://www.amitech.dk/ og vælg support i menuen. Derinde er der mulighed for at komme i kontakt med dem
Avatar billede fcs Novice
23. januar 2002 - 00:33 #14
Har du fået løst dit problem??