Avatar billede vaase Nybegynder
23. marts 2000 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Explorer stopper

Hvordan kan det være at Internet explorer efter at have kørt i ca. 1 -2 minut pludselig står stille og ikke laver noget efter ca. 1 minut fortsætter den så igen. Jeg har win98 se og internet explorer 5.01 har prøvet med forskellige modems med samme resultat.
Avatar billede runee Nybegynder
23. marts 2000 - 13:38 #1
Jeg har været ude for lignende, det er vist noget med autofill funktionen....Prøv at cleare alt cache og autofill o.lign. Det virkede første gang for mig...da den begyndte igen, faldt det "heldigvis" samen med et virus angreb, så jeg alligevel skulle geninstallere :o)
Avatar billede vaase Nybegynder
23. marts 2000 - 13:53 #2
jeg tømmer hver gang midlertidige internetfiler og oversigt uden resultat er der andre steder jeg skal slette
Avatar billede gm Nybegynder
23. marts 2000 - 22:16 #3
Jeg har samme problem med min Inet expolerer 5.01

Runee/ hvordan tømmer man autofill og cleare chache?

Kan man gemme sine links på et andet drev før man geninstallerer?

Mvh/ GM
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
23. marts 2000 - 22:49 #4
Prøv at køre "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MsInfo\MSINFO32.EXE"
heri ligger der et reparationsværktøj til IE, jeg kan ikke eksakt huske hvor den ligger på win98 cd'en men den er der (muligvis under system tools ved installation.
Avatar billede superfonz Nybegynder
22. april 2000 - 04:47 #5
Gm, ja du kan godt gemme dine links på et andet drev før du geninstallerer. Du åbner bare din stifinder, der ligger Foretrukne også. Så holder trækker du bare de links du vil gemme ned på dit "andet"-drev.

Mvh
SuperFonz
Avatar billede blondie Nybegynder
23. maj 2000 - 21:37 #6
Jeg har samme problem, jeg har cybercity som udbyder, og synes i forvejen deres hastighed er i bund!!!
Min den kører og så stopper den 1 min så kører den videre igen!!!nogen forslag??
Min computer:
Athlon 700 OC 770 146 dram
128 pc133
v3 3000
diva t/a ISDN modem (Eicon)
+ 1/2 MB fast linie

Problemet opstår ved begge linier!!!
Avatar billede vaase Nybegynder
26. juni 2002 - 17:38 #7
har installeret windows XP