Avatar billede jlc Nybegynder
23. marts 2000 - 08:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ulovlig handling i WEBHELP.DLL

Er der nogen der kan fortælle mig hvad den fil bruges til. Og hvad der evt. kalder filen og hvornår.

Jeg har en ny maskine, med Off 2000 og ellers ikke anden end Win98 (1 edt.)
Efter ca. 5 min kommer den med en fejl i explorer og under detaljer skriver den at det er i filen WEBHELP.DLL

Er der nogen der har nogle forslag ??
Avatar billede runee Nybegynder
23. marts 2000 - 09:29 #1
Jeg har set lignende fejl.

Fejlen lå i at WEBhelp.dll filen var en Windows NT version. Det kan du se ved at vælge egenskaber på filen. Hvis du er heldig har du den originale fil liggende et sted på maskinen (som office pakken ikke har overskrevet). Søg og se om der ligger en. Hvis det er en anden fil (kig på størrelsen) så byt webhelp.dll filen ud med denne (Den "forkerte" ligger i c:\windows\system) Husk at tage backup af den "forkerte" fil.

Hvis ikke du kan finde den "rigtige" på din harddisk, så få den kopieret fra en ven el.lign.
Avatar billede jlc Nybegynder
23. marts 2000 - 11:05 #2
Jeg må vel hellere give dig lidt point, jeg kan jo ikke klantere dig for at spørge forkert.

Men det kan jo være du også ved dette - det er i WEBCHECK.DLL jeg får fejlen efter 5 min uden at maskinen har lavet noget.
Avatar billede runee Nybegynder
23. marts 2000 - 11:08 #3
Jamen da jeg skrev at jeg havde set lign...betød faktisk at det var i WEBCHECK.DLL filen jeg havde set det :o) Og det må jo siges at være lignende hehe....Så prøv samme fremgangsmåde.....Hvad jeg kunne komme frem til, så kalder windows WEBCHECK.DLL en gang imellem, for at se om der er hul igennem, derfor opstår fejlen kun en gang imellem, nemlig når filen bliver kaldt...
Avatar billede hojben Novice
23. marts 2000 - 11:15 #4
Avatar billede hojben Novice
23. marts 2000 - 11:15 #5
qu=WEBCHECK.DLL+

skal oxi være med