Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 12:53 Der er 20 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syntes du...

Hej...
hej jeg har et design som jeg gerne vil have i siger jeres fulde mening om...

det er... www.teenz.dk
og siden www.teenz.dk/page/bundkort.htm
hvad syntes i om det...
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 12:58 #1
Jeg kan godt lide dit farvel valg.. og designet genneralt.. men de knapper du har lavet.. altså info, pc\'ere.. og dem der, jeg syntes de får siden til at virke meget uprofesionelt, iforhold til resten af siden..

/ Megalw
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 12:59 #2
okay... de har også været oppe før...
men hvad ville du så forslå??
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. november 2001 - 13:03 #3
Designer synes jeg er behageligt - stille og roligt ikke de store udsving - OK.

På siden \'bundkort\' mangler jeg at kunne trykke på et lille billede / ikon, så jeg kan få f.eks. en popup og se billede / billeder af produktet også

Problemet er dit domænenavn. \'teenz\' til et site om hardware, det holder ikke en meter. Det er alt for useriøst ... kunne aldrig finde på at handle hos et firma der prøvede at sælge sig selv på erotiske overtoner.

Så mon ikke du skal skifte boldgade og så leverer indhold der er i overensstemmelse med dit navn :)
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:07 #4
det med det billede / ikon... forstår jeg ikke rigtigt....

og siden kommer til at ligge på www.data-basen.com

det er bare her jeg viser det..

men hvad syntes du om de overskrifter jeg har over i menuen...?
Avatar billede Techwork Praktikant
25. november 2001 - 13:07 #5
Det ser rigtig godt ud. Jeg synes at der er nogle gode farver du har valgt.

Jeg er dog ikke så vild med den måde du har sat åbningstiderne op på.

det skal være 09:00 - 17:30 og ikke bare 9 - 17:30

Men ellers ser det rigtig godt ud.
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:11 #6
x-tra >>

Det havde jeg aldrig selv opdaget...
men det kan jeg godt se nu...
det bliver lavet om...

Mange tak...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. november 2001 - 13:21 #7
ad billede / ikon
Hvis jeg nu ønsker at søge på \'kabinetter\', så vil jeg da gerne have alle dine kabinetter listet med pris og andre specifikationer, men jeg vil da også gerne kunne se billeder af dem. Så ud over dit ikon \'Info\' (hvor jeg går ud fra at \'in depth\' information ligger) kunne du måske tilføje et ikon for \'Se billede\'.

ad dit domæne
Pyh-ha - det var godt, at det kun var til test, at du havde lagt den på \'teenz\' :)
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 13:28 #8
angående dine kanpper, syntes jeg at de ikke skal være så fremtrædene, som de er nu. da siden er meget afslappet.

http://www.megalw.subnet.dk/info.gif

et lille simpelt eks. på hvad jeg mener.....
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:38 #9
Tony >>

ville det være okay hvis det kom til at være sådan når man trykker på den info knap der at der så kommer et lille popup vindue op hvor der står alt info vi har om den....?
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:39 #10
hvad syntes i andre med hensyn til det med mine overskrifter over menuen..?
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 13:42 #11
det ville blive træls med den der popup, fidus du lige tænkte på...

min mening
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:44 #12
hmm... du har sikkert fat i noget...

men skal jeg så lade den skifte hele siden for at de kan få noget info?
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 13:48 #13
hmm.. nej, det ville være endnu mere træls...

du kunne lave et felt, så når du kørte musen over den vare du nu vil have noget info om, så kom blev teksten vist der i... på den måde behøver du ikke at reloade hele siden
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:49 #14
jeg tror ikke jeg er med... kan du lave et eks..?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. november 2001 - 13:56 #15
moonie >>
Jeg vil personligt godt accepterer popup\'s i dette tilfælde. Jeg er jo selv på \'jagt\' efter information og har et specifikt behov. Så hellere en popup end udskifte sidens indhold.
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 13:59 #16
okay...

jeg er glad for at i svare som i mener det
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 14:07 #17
monnie.. jeg kan desvære ikke lige pt finde et eks. men jeg skal nok råbe op hvis jeg falder over et...
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 14:19 #18
jo fandme så.. fandt faktisk noget i stilen

http://www.stejle.dk/

ligesom når du køre musen over det billede med m&m\'s
Avatar billede moonie Nybegynder
25. november 2001 - 14:26 #19
Ja men det er der jo ikke plads til på min side...
tror jeg da ikke
Avatar billede megalw Nybegynder
25. november 2001 - 14:35 #20
nej, det er jo så nok et valg du må tage.. om du vil lave sådan en popup fætter.. eller om du på en eller anden måde vil få lavet plads til det der tekst noget....

efter min mening så ville det da være klart mest profisonal hivs du gjore det med teksten..
men jeg kan også godt forstå hvis du ikke gider til at ændre i siden for at få plads til det....
Avatar billede tino__dk Nybegynder
25. november 2001 - 21:39 #21
Jo den er ok, men bare meget som www.Cangoo.dk

bare med nogle andre farver!!!!!!!!
Avatar billede xerex Nybegynder
03. december 2001 - 19:49 #22
Ganske fornuftigt design.
Men er det ikke en lidt misvisende adresse, for en hardware leverandør? Folk tror jo straks de havner på en side med letpåklædte teenage-piger, og andre sjove zager ;)
Avatar billede wareagle Nybegynder
06. december 2001 - 17:44 #23
fin side men hvor er dit logo????
Avatar billede moonie Nybegynder
07. december 2001 - 16:12 #24
Tak for alle jeres svar...

Jeg er meget glade for dem så alle dem der har svaret får point...

// Moonie
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. december 2001 - 16:17 #25
Tak for point.

Held & Lykke :)