Avatar billede cyberfuse Nybegynder
24. november 2001 - 18:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Menu

Nogen der vil hjælpe mig med en menu.

information på:
www.bbsutter.subnet.dk/help.htm

jeg kan gå op til 345 points
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
24. november 2001 - 18:21 #1
Og selfølgelig 5 extra pr. dag!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. november 2001 - 18:24 #2
Vi er slet ikke interessede i 345 eller flere point. Hold dig nede på de allerede angivet point-værdier. 15-30-60

Når Det sa er sagt og du gerne vil have hjælp, så start med at hjælpe dem der skal hjælpe dig. Det er noget besværligt for folk at skulle finde dine filer. Smid et link til de filer du inkluderer, så bliver det noget nemmere at starte på.

/Nikolaj
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
24. november 2001 - 18:30 #3
hvad for nogle filer???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. november 2001 - 18:31 #4
Sorry - Den del var slet ikke til dig :-(

Den med pointene gælder dog stadigt.
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
24. november 2001 - 18:32 #5
jeg kunne bare tænke mig en html kode hvor der er det med pop effekt på jeg putter selv linkene ind
og der er ingen js filer eller noget!!!
kun kode!!!
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
24. november 2001 - 18:32 #6
nåh ok men jeg kan ikke sætte pointene ned så jeg bliver på 100
Avatar billede weis Nybegynder
25. november 2001 - 13:48 #7
Hvorfor skal der ikke være nogle js. filer... de er meget lettere at arbejde med...?
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
25. november 2001 - 18:56 #8
der mp godt men jeg har ikke brugt nogen!!!
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
25. november 2001 - 18:57 #9
må godt mener jeg!
Avatar billede weis Nybegynder
25. november 2001 - 20:06 #10
så prøv dette links
http://www.webreference.com/dhtml/
Det er en meget god top menu m.m. som er let at ændre i
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
25. november 2001 - 20:11 #11
Heg havde bu tænkt mig noget i den retning af det jeg har beskrevet i linket, ikke en top menu, men en menu ligesom den på linket bare med pop effekt
(den menu uden farve)
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
25. november 2001 - 20:12 #12
heg = jeg
Avatar billede claude Nybegynder
26. november 2001 - 10:00 #13
Vil du have at vi skal lave menuen for dig ?

/Claude
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
26. november 2001 - 14:14 #14
jeg har jo vist jer menuen i linket, men jeg vil bare have pop effekt på den, ligesom den øverst på siden i linket
Avatar billede ras2000 Nybegynder
27. november 2001 - 13:41 #15
http://www.mucdesign.dk/test.htm
Jeg har lagt dine menupunkter ind, men jeg ved jo ikke hvad for underpunkter du skal have.
Et forslag til dig er at lade være med at bruge kode du ikke forstår. Det gør det så usmidigt hvis du er nød til at have andre til at hjælpe dig hver gang der er noget der skal ændres.
For at lægge underpunkterne ind rigtigt, skal du ind i koden, der hvor der står:
// File menu.
menu[1] = new Array();
// The File menu is positioned 0px across and 22 down from its trigger, and is 80 wide.
// All text in this menu has the stylesheet class \'item\' -- see the <style> section above.
// We\'ve passed a \'greater-than\' sign \'>\' as a popout indicator. Try an image...?
menu[1][0] = new Menu(true, \'>\', 0, 22, 80, defOver, defBack, \'itemBorder\', \'itemText\');
menu[1][1] = new Item(\'Open\', \'#\', \'\', defLength, 0, 0);
menu[1][2] = new Item(\'Save\', \'#\', \'\', defLength, 0, 0);
// Non-zero target means this will trigger a popout -- menu[4] which is the \'Reopen\' menu.
menu[1][3] = new Item(\'Reopen\', \'#\', \'\', defLength, 0, 4);
menu[1][4] = new Item(\'Exit\', \'#\', \'\', defLength, 0, 0);

Det er den menu der kom frem under file, og nu kommer frem under lblboard. Der skifter du feks \'open\' ud med det du synes der skal stå. Jeg går ud fra at du skal skifte \'#\' ud med det link du vil have. Det fortsætter du så med indtil du har alle de underpunkter der skal være under lbl board.
Så fortsætter du med menu[2][0], osv. op til menu[8][0], da der er 8 menu punkter. Når det er gjort skal du ændre tre tallet i :
menu[0][1] = new Item(\'  LBL Board\', \'#\', \'\', 80, 10, 1);
menu[0][2] = new Item(\'  Guestbook\', \'#\', \'\', 80, 10, 2);
menu[0][3] = new Item(\'  Pictures\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][4] = new Item(\'  Articles\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][5] = new Item(\'  MP3\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][6] = new Item(\'  Tell A Bud\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][7] = new Item(\'  Links\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][8] = new Item(\'  Discography\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
så det går op til 8 altså:
menu[0][1] = new Item(\'  LBL Board\', \'#\', \'\', 80, 10, 1);
menu[0][2] = new Item(\'  Guestbook\', \'#\', \'\', 80, 10, 2);
menu[0][3] = new Item(\'  Pictures\', \'#\', \'\', 80, 10, 3);
menu[0][4] = new Item(\'  Articles\', \'#\', \'\', 80, 10, 4);
menu[0][5] = new Item(\'  MP3\', \'#\', \'\', 80, 10, 5);
menu[0][6] = new Item(\'  Tell A Bud\', \'#\', \'\', 80, 10, 6);
menu[0][7] = new Item(\'  Links\', \'#\', \'\', 80, 10, 7);
menu[0][8] = new Item(\'  Discography\', \'#\', \'\', 80, 10, 8);
Så er der sikkert nogle bredder der ikke passer, og ngle højder der heller ikke passer, osv. osv.
Held og lykke!
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
27. november 2001 - 18:06 #16
RAS2000> hvor skal jeg sætte koden ind henne i, min menu?? eller er det menuen i sig selv??
Avatar billede ras2000 Nybegynder
28. november 2001 - 10:03 #17
Jamen du har jo siden stående på  http://www.mucdesign.dk/test.htm . Du skal bare ændre i den kode du allerede har.
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
28. november 2001 - 12:58 #18
ok pointene er dine