Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. november 2001 - 16:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Maps <---

Hey derude.. Jeg lavede engang mine egne cs baner.. Vi lavede en der hed the_Crawling_heandvask.bsp

Nu vil jeg så lave en Der hedder The Crawling Håndvask Returns.bsp.  Men det er jo et stykke tid siden jeg lavede dem så hvilke progs skal man bruge og jeg vil også gerne have et link til noglke tutoritals
Avatar billede lychen Nybegynder
24. november 2001 - 16:29 #1
DU kan bruge WorldCraft 3.3 det nyeste der er lige nu :) link kommer nu!!
Avatar billede lychen Nybegynder
24. november 2001 - 16:31 #2
http://halflife.gamedesign.net/resources/wc33_info.shtml <-- helt nede i bunden hvor der står \"Download WorldCraft 3.3\" :) Inst. det hvor du vil og åbn Worldcraft.exe, så er du klar til at fortsætte ;)
Points tark :D
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. november 2001 - 16:31 #3
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. november 2001 - 16:35 #4
Der må da være andre
Avatar billede lychen Nybegynder
24. november 2001 - 16:37 #5
andre links eller andre der ved det??
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
25. november 2001 - 11:32 #6
Fuck det der prog..Det sucks .. man kan jo ikke lave noget deri
Avatar billede lychen Nybegynder
25. november 2001 - 11:59 #7
Det skulle være det bedste på markedet =)