Avatar billede dzign Nybegynder
24. november 2001 - 02:12 Der er 3 kommentarer

Hvordan slette jeg WinMe uden at slette Windows 2000

Hvordan slette jeg WinMe uden at slette Windows 2000....
De ligger på sammen HD....
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 02:35 #1
Installer fra cden, der kan du vælge at slette den gamle windows installation......
Avatar billede godthob Nybegynder
24. november 2001 - 08:08 #2
Hvis du har gemt win 98 under installeringen af ME, så går du ind i tilføj/Fjern, der kan du slette ME
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 09:49 #3
Fdisk er den eneste rigtige løsning, hvis du vil undgå problemer fremover. Det er ikke særlig smart, at lægge de 2 systemer på samme partition. Det tager jo heller ikke særlig lang tid at oprette på ny.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk