Avatar billede pmejer Nybegynder
23. november 2001 - 09:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ukendt fejlkode

Hej, jeg har et sort problem med en database der - når jeg forsøger at gemme et dokument giver følgende fejlkode: Error 13:88 (lidt ubehjælpsomt af Notes).

Jeg har kørt fixup, uden resultat.
Avatar billede roed Nybegynder
23. november 2001 - 09:18 #1
Er det den præcise fejlkode eller er der ikke lidt mere, som du bare har udeladt her???
Avatar billede pmejer Nybegynder
23. november 2001 - 09:20 #2
Hej Roed,

Det er den absolut præcise fejlkode. - Intet udeladt. Databasen ligger på en server version 5.06a
Avatar billede roed Nybegynder
23. november 2001 - 09:52 #3
Det eneste jeg kan finde med denne fejlkode er dette :

Shared Mail databases are encrypted locally with a random key, which is in turn encrypted using the public key from the server\'s ID. If a user defeats local access protection, he must still use the server ID to open the Shared Mail file. Attempts to disable encryption will fail with the error 13:88, and attempts to reencrypt a Shared Mail file with another ID file will generally render the Shared Mail file useless.

Og det var under R4.5, så det er jo nok ikke lgie det du søger.
23. november 2001 - 09:55 #4
hmmm - hvis du kigger på technote 148739 så står fejlen nede i teksten - desværre synes jeg ikke rigtigt at jeg kan se en løsning, men prøv at kigge på det alligevel !

http://www.support.lotus.com/sims2.nsf/247ceffea3faa60f852565980059727c/c50ede08d35e368e85256471007c6aac?OpenDocument

Hilsen Jeppe
23. november 2001 - 09:56 #5
Nå - roed var også hurtig til at finde samme technote :)
Avatar billede roed Nybegynder
23. november 2001 - 09:56 #6
Det var også der jeg fandt den bid jeg har pasted ind!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. december 2001 - 09:14 #7
Er det i en mail eller egen udviklet database?
Hvilken version af Notes/Domino?
Får alle brugere samme fejl?
Avatar billede pmejer Nybegynder
21. december 2001 - 10:17 #8
Ja, det er en egenudviklet database. Alle brugere får samme fejl.

Domino 5.06
Client 5.06
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. december 2001 - 11:06 #9
Prøv følgende: Repliker basen lokalt - slet server replikaen og repliker tilbage til samme placering. Alternativt: kopier til lokalt, slet udgaven på serveren og repliker tilbage.
I sidste tilfælde vil brugerne få en fejlmeddelelse når de åbner basen, men automatisk få hjælp til at finde replika af samme base på samme server (replikaID af tidligere version er gemt i workspace ikonet).
Ved denne procedure får du \'luset\' al whitespace ud af basen.
Test også om du (mod forventning) skulle have to design elementer med samme navn og alias(!) Burde ikke kunne ske, men hvis du har foretaget mange design rettelser i basen kan Notes godt \'miste grebet\' bl.a. pga. megen whitespace.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. december 2001 - 11:07 #10
Jeg glemte: hvis du er nødt til at kopiere, så tjek lige størelsen på basen også - måske skal du tillade at den blive større end den deafult grænse på 1GB Notes sætter.
Avatar billede pmejer Nybegynder
21. december 2001 - 11:45 #11
Cdelicht... - Det var do KONGEEEEE.... - Det virker perfekt. Jeg oprettede en lokal replika, slettede db fra serveren og genskabte et replika på serveren ud fra den lokale db. - ALT fungerer perfekt nu. - Af hjertet TAK og glædelig jul...
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. december 2001 - 12:42 #12
Selv tak, og også glædelig jul til dig *<:-)