Avatar billede jimmer Nybegynder
23. november 2001 - 00:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Save as \"billede\"

Når jeg højreklikker på et billede og vælger save as, så er det altid kun bmp billedet kan gemmes som. Uanset hvad format billedet oprindeligt er. Det er yderst irriterende. Hvad går der galt?

jeg har win 2k sp2
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 00:18 #1
Prøv at opdatere din browser til IE 6.0.
Avatar billede draken Nybegynder
23. november 2001 - 00:19 #2
Undskyld, det lyder måske dumt at spørge:

Har du prøvet at bruge save as på fx. www.dr.dk? Altså andre billeder end lige det du vil gemme!

Jeg formoder, at det billed du vil gemme allerede er et bmp, og det kan du fx ikke gemme som jpg!

mvh Michael
Avatar billede zhark Nybegynder
23. november 2001 - 00:52 #3
Du skal bare tømme mappen med midlertidige internet filer. Det gøres ved: Funktioner/internet indstillinger og tøm mappen (ca. mit på billedet under fanebladet generelt!
Avatar billede zhark Nybegynder
23. november 2001 - 00:56 #4
Der står \"slet filer\" på knappen! når du har gjort det så gå hen under fanebladet \"avanceret\" og sæt hak i feltet der hedder sådan noget som: Tøm mappen med midlertidige internet-files når browseren forlades!
Avatar billede jimmer Nybegynder
23. november 2001 - 13:36 #5
Kanon, det var det eneste der skulle til