Avatar billede fundi Nybegynder
21. november 2001 - 14:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kender nogen denne virus???

Jeg har fået en mail ang. en virus..
Denne virus hedder : SULFNBK.EXE og skulle
angiveligt åbne sig selv på et senere tidspunkt...Meen Jeg kan ikke finde oplysninger om den, er der nogen som har
oplysninger om hvor den kommer fra???
Hvis nogen skulle være interesseret i at få en kopi af den mail jeg har fået, så er I velkommen til at skrive så sender jeg den til Jer...P.s Jeg havde den , men fik den slettet inden den gjorde skade i min \"Puter\"
Hej fra Marianne
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 14:59 #1
Det er ikke en virus, men en falsk advarsel. Finder lige et link
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:00 #2
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:01 #3
Her kan du se hvad filen skal bruges til: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q190/4/18.asp
Avatar billede fundi Nybegynder
21. november 2001 - 15:08 #4
Tak for hjælpen! Jeg har desværre sendt mailen videre, så nu må jeg hellere sende dit link til alle på min liste...
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:12 #5
Det var da så lidt. Skulle det være en anden gang, så bare sig til ;-)
Avatar billede fundi Nybegynder
21. november 2001 - 15:19 #6
Ja tak! Nu skal jeg så bare have den installeret i min \"puter\" igen, var lidt for hurtig, og slettede den (altså filen)..Men tak igen og ha´ en fortsat god dag :-))
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:23 #7
DU behøber ikke at geninstallere!!! Du kan hente en fra
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:25 #8
Avatar billede fundi Nybegynder
21. november 2001 - 15:31 #9
Jamen Jamen! så er min dag reddet :-)) Du får lige et knus herfra og endnu en gang tak for hjælpen
Hej fra Marianne
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:34 #10
Jamen, det var da så lidt. Det er da en sand glæde at kunne hjælpe nogen den dag man har 1000 dags jubilæum på eksperten ;-)
Avatar billede fundi Nybegynder
21. november 2001 - 15:38 #11
STORT TILLYKKE med dagen :-))
hejser da lige flaget for JUBILAREN.
Og sender lige et ekstra knus..
Avatar billede fcs Novice
21. november 2001 - 15:42 #12
Tak, tak (også for point) ;-)