Avatar billede rsa Nybegynder
21. november 2001 - 12:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pws windows 95

Jeg har ladet mig fortælle, at man bare kan hente en Personal Web Server på Mirosoft\'s hjemmeside til windows 95 brugere.

Jeg kan ikke finde den.

Er der nogen der kan?

På forhånd tak!
Avatar billede podata Nybegynder
21. november 2001 - 12:10 #1
Avatar billede podata Nybegynder
21. november 2001 - 12:17 #2
Avatar billede maxwell Nybegynder
21. november 2001 - 12:17 #3
den ligger også på cd\'en
Avatar billede egede Nybegynder
21. november 2001 - 12:20 #4
ikke på en w95 CD
Avatar billede prodic Mester
21. november 2001 - 12:34 #5
Gode gamle Expertftp.subnet.dk har den også :

http://www.mulle.adsl.dk/eksperten/Nye%20upload/pws/

Dejligt nemt.
Avatar billede rsa Nybegynder
21. november 2001 - 18:47 #6
Jeg har nu brugt en eftermiddag på at downloade pws, som forslået af prodic. Min computer gik herefter i coma, hvilket skyldes Eksperten. Men jeg slettede alt. Inden da, prøvede jeg imidlertid,at installere det foreslåede.
Jeg fik en fejlmeddelelse der hedder:
\"Winsock2 kræves\", den kender jeg ikke!
Avatar billede prodic Mester
21. november 2001 - 18:56 #7
http://searchwin2000.techtarget.com/sDefinition/0,,sid1_gci213376,00.html

Tvivler iøvrigt på at PWS kan køre på 95(hvilket jeg først ser at du bruger nu) - beklager.
Avatar billede egede Nybegynder
21. november 2001 - 20:35 #8
jeg har PWS kørende på en gammel w95, det kræver dog et par opdateringer først, bl.a. den til winsock2... Hvis det ikke virker i morgen, så skal jeg nok sende dig alle de programmer jeg brugte.
Avatar billede jenshertz Nybegynder
22. november 2001 - 09:26 #9
Har du husket at opgradere winsock???
Hvis du opgradere winsock - kan du installere pws fra en win98 - det er vidst nok gratis.
Avatar billede technohead Nybegynder
22. november 2001 - 21:32 #10
nu skal det vel ik bruges til at hoste en hjemmeside med ? PWS understytter vist kun 5 eller 10 samtidige brugere... og ehm win95 hmm.. ok cool, men hvis det er så kan man også finde pws på win98 SE cdén :)