Avatar billede |morpheus| Nybegynder
21. november 2001 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Icemat

Jeg har en Icemat mousepat Men jeg har ikke mere af det slags tape eller hvad det nu hedder der skal sættes på musen, er der nogle der ved hvor henne jeg kan få fat i det????
jeg har prøvet icemat.com
men der er ikke nogen hjælp
og foresten passer det at optical ikke kører ret godt på Icemat
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. november 2001 - 10:39 #1
www.everglide.de de sælger \"mouse skatez\" som det så pænt hedder

Og ja det er ingen menning i at bruge en optisk på en ice, da pointen at icemate er glat for musen og at kuglen griber godt fast. jeg vil nok anbefale en func eller en steelpad til optisk
Avatar billede -mundi- Nybegynder
21. november 2001 - 10:44 #2
Optisk kører af HT på icemat ihvertfald dem jeg har prøvet.... Overfladen er for ensartet så musens kamera kan ikke finde ud af hvor meget eller om musen er flyttet

De der skates kan erstattes med helt almindelig teflon tape, jeg vil tro du kan få dem i et byggemarked til 20 kr :-)

Avatar billede |morpheus| Nybegynder
21. november 2001 - 11:10 #3
hvor kan jeg da købe en steelpad ???
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. november 2001 - 11:21 #4
www.steelpad.com de er faktisk rigtig gode,, bedre end icemat og 100 kr biligere og lidt sejere, det er så poppet at ha icemat (:
Avatar billede waffenss Nybegynder
20. januar 2003 - 20:22 #5
Optical kører nu fint på icemat, jeg sidder her med en, og det kører kanunt