Avatar billede dbj Nybegynder
20. november 2001 - 20:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan det ? [compile]

Hej jeg er kendt i linux, såådan da :) Men har altid bare brugt en .rpm nå jeg skal installere noget.

Men nu har jeg downladet noget der er meget vigtigt jeg får inst. men det ligger sonm Soruce-filer.

Der er en:
global.pas
opendcd.dpr
server.pas
services.pas

Disse filer skal jeg have compilet ned til en enkelt fil så jeg kan køre den med ./filnavn

Håber i kan hjælpe
Hvis det kræver nogle bestemte programmer, please send et link til en .rpm fil.

Daniel Bahl Jensen
Avatar billede dbj Nybegynder
20. november 2001 - 22:19 #1
Tror selv jeg har klaret den er igang med at download Kylix 2 Open Edition . Og tror man kan compile den med den!
Avatar billede dbj Nybegynder
20. november 2001 - 22:23 #2
OK har ikke X på min computer =) andre compilere jeg kan bruge ?
Avatar billede jenshertz Nybegynder
21. november 2001 - 11:58 #3
I windows ville man jo straks referere til dcc32.exe - men måske findes der også en for linux.
Avatar billede jenshertz Nybegynder
21. november 2001 - 12:00 #4
Avatar billede dbj Nybegynder
25. november 2001 - 21:33 #5
Kylix kan ikke!! har ikke X