Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
20. november 2001 - 19:22 Der er 12 kommentarer

Flash hjælp!

Hejsa allesammen!!

Jeg er ved at lave en side der mangler noget proft flash!
Siden handler om sangerinden Signe Svendsen og det bliver nok en officiel fanklub hjemmeside!!!
Flashet skal som sagt være proft og ikke noget jeg selv kan lave...Jeg kan selv lave grimt flash nemlig!!

Håber du vil hjælpe mig!!!
Avatar billede oersted Novice
20. november 2001 - 20:11 #1
Hvad er dit og Signe Svendsens budget ?

/
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
20. november 2001 - 20:12 #2
hvad mener du med budget?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. november 2001 - 21:08 #3
Defination af budget:

et overslag over fremtidige indtægter og udgifter for en bestemt periode!

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. november 2001 - 21:10 #4
Forresten betyder prof, proffesionel og definationen af en proffesionel en person der yder et stykke arbejde for betaling derfor er det nok ikke det rette at spørge om hvis du ikke har noget guld.
Avatar billede particle Nybegynder
22. november 2001 - 15:11 #5
Ja, og hvis Signe Svendsen er med i det, så kan hun nok også smide noget, ik\'?

/particle
Avatar billede davidchristensen Praktikant
22. november 2001 - 16:06 #6
Har aldrig hørt om Signe Svendsen.. Er hun go\'? :)

David
-
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2001 - 16:19 #7
particle>> Ja, og hvis Signe Svendsen er med i det, så kan hun nok også smide noget, ik\'?

hun kan vel smide tøjet ;-)
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
24. november 2001 - 16:45 #8
Jaja!!

Det er fint med jer allesammen!!!

Hun skal ikke betale nogle penge overhovedet...men hvis det blvier et rigtigt flot flash er jeg da med på at smide noget.-...PENGE!
Og hva mener du når du siger hun er go???
Avatar billede arnely Novice
24. november 2001 - 23:32 #9
Jeg kan muligvis hjælpe dig!
Men at arbejde i Flash er temelig tids krævende.
Det er faktisk et stykke kunst som skal laves og før jeg kan begynde må jeg have en masse indput.
1. Hvad krav er der til størrelse?
2. Hvad er der af materiale at arbejde med f.eks foto, tekster m.m
3. På hvilken web-side skal flash filmen ligge?
4. Er det tale om en Flash mowi, eller flash grafik.
5. Hvis det er film stykker, hvem optager dette?
6. Grafik hvem designer dette?
7. Hvilket tema taler vi om - ud over en plade til en sangerinde?
8. Hvem er målgruppen?
9. Hvordan sikre jeg mig at jeg får min point hvis jeg laver det for dig.
Mv.
Avatar billede oersted Novice
24. november 2001 - 23:52 #10
send gerne info

jesper@jspr.dk

Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 11:55 #11
Hejsa!!!

Er her ikke en der har icq...så kan vi jo snakke sammen der!!!

Til jer: I skal ikke sætte flashen på siden...det klare jeg selv!!!
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:16 #12
Skriv til mit icq: 139162228

skriv lige hurtigt hvis i er interesseret!