Avatar billede kmc98 Nybegynder
20. november 2001 - 17:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2x Woodoo 2

Er nogle som kan fortælle mig om, man kan brokoble 2 stk woodoo2 kort, hvordan man gøre det
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
20. november 2001 - 17:37 #1
Ja... Kom nu kvikke hoveder! Jeg kunne sQ oz godt bruge det her!
Avatar billede whatever Nybegynder
20. november 2001 - 17:42 #2
Er det ikke noget med et kabel. Som sidder mellem kortene (internt i computeren).
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 18:21 #3
Jeg mener også at det drejer sig om et internt kabel, men jeg forstår ikke hvorfor nogen vil gøre det når man kan få et geforce2mx til 300kr

- Rod
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. november 2001 - 18:32 #4
kan man ikke sætte 2x voodoo2 efter et geforce2 ?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 18:42 #5
Jo det kan du da sikkert godt, men jeg kan ikke se hvorfor, et GF2 er jo langt hurtigere, hvad vil du med de Voodoo kort?

- Rod
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 20:20 #6
Det du skal bruge er et såkaldt Singleline Interleave kabel - Med dette kort kommer de 2 voodoo2-kort til at køre det der bliver kaldt SLI.
MEN! Kortene SKAL være af _nøjagtig_ samme model, ellers vil det ikke virke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 20:24 #7
Eller bare kaldt et SLI-kabel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 20:25 #8
Der er en fejl i mit svar - det hedder Scan Line Interleave - og ikke Singleline Interleave, Sorry ;)
Avatar billede kmc98 Nybegynder
21. november 2001 - 00:47 #9
Jeg her et Scan Line Interleave på og 2 sløjfer på
men det virker ikke, og kortne er ens,