Avatar billede heyxas Nybegynder
18. november 2001 - 14:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CS_KEY

Ja jeg har et spørgesmål det er vi har to computere med et org counter-trike men vi kan ikke spille sammen over internetet nu har jeg så købt et nyt org så der er to org counter-strike spil men hvordan laver jeg cd_key om uden at formatere pc`en ??
Avatar billede sutminlange Nybegynder
18. november 2001 - 14:47 #1
Du skal sq da heller ikke formatere. Prøv at geninstalere counterstrike. det skulle kunne gøre det. Den plejer at ville spørge efter cd key så.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
18. november 2001 - 14:49 #2
Du kan vist også godt ændre den uden af slette det..

Så der var et spørgsmål magen til i går tror jeg.

Ser lige om jeg kan finde det.:)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 14:49 #3
...

Start > Kør > Regedit > Current_user > Software > Valve > Half life >
Avatar billede heyxas Nybegynder
18. november 2001 - 14:49 #4
nej den gemmer en fil på drev c med cd_key`ET og svar ikke når du ikkke en gang ved det!!
Avatar billede snebold Nybegynder
18. november 2001 - 14:50 #5
Du geninstalerre Hafl-life via at gøre det igennem kontrolpanelet
(Tilføj/fjern programmer) du skal også fjerne CS, når du har gjordt det skal du så gå ind i den mappe du har HL, og Cs liggende og slette det resterne indhold som er i de mapper, og derefter instalerre du dit HL og CS igen??
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 14:50 #6
Start > Kør > regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > Valve > half Life > Settings > Så er der et punkt der hedder KEY der ændrer du den
Avatar billede heyxas Nybegynder
18. november 2001 - 14:53 #7
tak zyberwizard for svar :)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 15:11 #8
;) Np