Avatar billede parkens Nybegynder
18. november 2001 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Web-system til projekt koordinering

Jeg leder efter et godt web baseret system til at koordinere et projekt.

Det skal bruges til deling af information, kontakter, filer, kalender, opgaver/troubleshooting mm.

Det findes på www.phpgroupware.org, men jeg vil gerne have alternativer til dette, for der må da findes andre.. og gerne ASP baserede.

Så er der nogen der kender et sådant system?
Avatar billede lakso Nybegynder
18. november 2001 - 13:51 #1
Lotus Notes? www.lotus.com

Det kan vist alt det du vil have.
Avatar billede parkens Nybegynder
18. november 2001 - 13:59 #2
Rigtig super ide --tak :-)