Avatar billede Hitman Praktikant
18. november 2001 - 13:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Worms Armageddon

Hejsa Eksperter!!!!

Så er det endnu en gang blevet tid til et spm fra min side. Okay, jeg har spillet Worms Armageddon, og jeg spiller over nettet med det. Det fungerer sådan at man kan \"hoste\" et spil som andre kan \"joine\". Problemet er så : Jeg kan ikke \"hoste\" et spil, og det irreterer mig rigtig meget, og jeg ville blive vildt glad for hvis der var nogen der vidste hvordan jeg kan komme til at kunne \"hoste\" et spil...
Derfor giver jeg 100 point, til den der kan hjælpe mig.

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig.

PS: Det skal lige siges at jeg har købt spillet, det er altså ikke en brændt version...En anden ting, jeg har stofanet.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede fredelu Nybegynder
18. november 2001 - 13:19 #1
For mange point
Avatar billede fredelu Nybegynder
18. november 2001 - 13:19 #2
Men du kunne prøve at se i internet options eller sådan noget og se om den er indstillet rigtigt
Avatar billede Hitman Praktikant
18. november 2001 - 13:21 #3
Hejsa, det hele ER indstillet korrekt, men jeg tror nok at der vist nok, bare ER nogle der ikke kan \"hoste\" et spil, men jeg ville bare gerne finde ud af, om der er en måde man kan få spillet til at kunne \"hoste\" et spil

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede fredelu Nybegynder
18. november 2001 - 13:32 #4
Prøv at se om der ikke står noget her
http://www.team17.com/support.html?submit
Avatar billede Hitman Praktikant
18. november 2001 - 13:47 #5
Hmmm......næææææ det fik jeg ikke noget ud af  :o(

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede fredelu Nybegynder
18. november 2001 - 13:52 #6
prøv at geninstaler spillet
du kunne også se om team17 ikke har en support telefon eller email du kunne henvende dig til
eller ved jeg ikke hvad der kan være galt
Avatar billede snowball Novice
18. november 2001 - 13:53 #7
7.7 Port information for network connection via firewalls

To ensure successful usage your machine requires outgoing connections on TCP ports 80 and 6667, as well as on UDP ports 17010, 17011 and 17012. If you want to be able to host a game you will have to redirect incoming packets on the UDP ports to your machine.

Men hvordan man lige gør det på Stofa ved jeg ikke !

Snowball
Avatar billede sutminlange Nybegynder
18. november 2001 - 14:50 #8
Prøv med en opdatering, eller geninstalere spillet. Det virker altid.
Avatar billede silverflame Nybegynder
18. november 2001 - 17:46 #9
du kan ikke, har selv stofa, og kan heler ikke hoste, der står et sted i manualen (eller hvoran man nu staver til det) at det ikke er alle som kan hoste...
Avatar billede sutminlange Nybegynder
18. november 2001 - 23:26 #10
Kan det være dit netværk, eller netværksinstillinger?
Avatar billede snowball Novice
18. november 2001 - 23:40 #11
Prøver lige og skrive min kommentar igen, da i åbenbart ikke forstod den første gang :)

7.7 Port information for network connection via firewalls

To ensure successful usage your machine requires outgoing connections on TCP ports 80 and 6667, as well as on UDP ports 17010, 17011 and 17012. If you want to be able to host a game you will have to redirect incoming packets on the UDP ports to your machine.

Der er visse porte der skal forward\'es til hans PC for at han kan hoste et spil ! Hvordan man gør det (hvis man overhovedet kan) på Stofa ved jeg som sagt ikke !

Snowball
Avatar billede Hitman Praktikant
20. november 2001 - 19:06 #12
Hejsa alle sammen!!!
I må undskylde at jeg ikke har været på nettet, siden i svarede på mit spm. Jeg fik lige et par ting jeg skulle ordne, \"de ER ordnet nu\", så nu skulle jeg være her igen :o)
snowball >> Det lyder meget interresant, men jeg forstår ikke helt hvad der står :o(
Kan i ikke hjælp mig med at finde ud af hvordan jeg gør det der står?????

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede snowball Novice
20. november 2001 - 19:59 #13
Kort fortalt: Alt hvad du laver på nettet foregår via en port (21=FTP, 80=WWW osv). Når man forbinder sig til nettet på den måde du gør, så har man af sikkerhedsmæsige grunde valgt at der som standard skal være lukket for nogle porte, så derfor er det ikke alt trafik der kan komme igennem til din PC !

Hvis du nu havde f.eks. ADSL via en ordentlig router, så kunne du lave det man kalder en NAT entry. Den gør at alt det der kommer ind på den pågældende port, bli\'r videresendt til en IP som man har valgt, Men som sagt, så ved jeg meget lidt om Stofa og det udstyr man har, så derfor ved jeg ikke hvordan du kan lave en NAT entry (eller lign.) på dit udstyr !

Snowball
Avatar billede Hitman Praktikant
20. november 2001 - 20:33 #14
Snowball >> Okay, jamen det lyder da i det mindste som om at det kan lade sig gøre :o)
Det er bare ærgeligt at der ikke er flere der har set mit spm :o(, så tror du ikke at det kan blive accepteret, hvis at jeg opretter det igen ?????

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2001 - 17:44 #15
-> Snowball

Jeg har scoret den tvivlsome ære at løse dette problem. Hvilke porte skal UDP-pakkerne redirectes til ?
Eller rettere, hvordan finder jeg ud af det ?

DS~Zim
Avatar billede Hitman Praktikant
26. december 2001 - 00:19 #16
hmmm
Avatar billede Hitman Praktikant
26. december 2001 - 00:30 #17
Prøver igen....