Avatar billede hobitten Nybegynder
16. november 2001 - 10:52 Der er 4 kommentarer

raid opsætning?

jeg har flashet en abit hotrod ha66 til en highpoint HPT370 UDMA/ATA 100RAID Controller, og det er meget godt! men jeg kan ikke helt finde ud af at få lortet til at virke... :( det skal lige sige at den har virket i win98 men jeg var ikke med til at sætte det op, så jeg skal ikke kunne sige hvad der blev gjordt!

her er spørgsmålet så?
hvad med jumper settings når man vil køre 2 diske stripped og skal de sidde på et kabel eller skal de havde hver deres kabel

og sidst men ikke mindst vil jeg være taknemlig hvis der var en der ville smide et link til en grundig beskrivelses af opsætning af stripped raid og et link tin en driver til HPT370 UDMA/ATA 100RAID Controller til windows2000
Avatar billede hobitten Nybegynder
16. november 2001 - 10:58 #1
ups den er selfølgelig flashet til en HPT366 UDMA/ATA 66RAID Controller og ikke en HPT370
Avatar billede asmodeus Nybegynder
16. november 2001 - 11:09 #2
er med på en lytter :-)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
16. november 2001 - 11:12 #3
Avatar billede hobitten Nybegynder
16. november 2001 - 12:11 #4
tak, for linket men jeg havde nu selv fundet dem... :D  www.tweakhardware.com <-- der!

men jeg savner stadig en forklaring på opsætningen af raid 0 (stripped)