Avatar billede hirtshals Nybegynder
16. marts 2000 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Banner.asp

Jeg har fundet en del Banner.asp script på nettet  bla på activeserverpages.dk. De har enten været meget simpel, eller meget avanceret.

Jeg søger flg, et Banner script, der vælger et tilfældig Banner fra en db, indsætter a href til banneret, en alt="tekst" samt registrerer hvormange gange det har været vist, og hvor mange gange der er klikket på det

Er der nogen der gider lave sådan et skript, eller Er der nogen der har sådan et skript liggende der præcist opfylder ovenstående...

if answer = true then
<%=Hvor mange Points skal jeg sætte af til sådan et skript ???? %>
Avatar billede stoffer Nybegynder
16. marts 2000 - 12:51 #1
tag dog dette:

http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?submode=showparent_bytype&type_id=ASP

jeg tror ikke der er mange der gider lave et helt nyt bannersystem for point, og hvad skulle grunden også være når man kan downloade nogle gode helt gratis

:)

Avatar billede hirtshals Nybegynder
16. marts 2000 - 15:19 #2
Meget fint Script, som jeg allerede har downloadet

det opfuýlder behovet, for random banner, alt tekst og href,

MEEEN ikke hvor mange gange banneret har været vist, og hvor mange gange der er klikket på det,

Men måske er der en der gider videre udvikle, for en stor pose point ??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. marts 2000 - 15:37 #3
HEJSA

FAT NOGET... HVEM FANDEN GIVER AT LAVE ET SCRIPT FOR INGENTING, jeg har et script, som næsten opfylder dine krav, og mere til... Men det koster 500 Kr..
Man kan endnu ikke se hvor mange gange der er blevet trykket på bannerne, men det kunne dog laves...
Avatar billede bocker Nybegynder
16. marts 2000 - 16:04 #4
DALBJERG >> SKRID FRA EKSPERTEN, HVIS DU KUN VIL SÆLGE DIT LORT!! DET HER STED ER TIL AT HJÆLPE, HVIS DU ENDELIG SKAL SÆLGE, SÅ ER DER EN KATEGORI, SOM HEDDER FREELANCE.

hirtshals >> Prøv at kig på http://www.aspin.dk/. De har mange gode aplikationer, hvor man både kan man hente gratis og købe. Jeg er sikker på du kan finde et der, som nok også kan håndtere mere end det du mangler :)
Avatar billede stoffer Nybegynder
16. marts 2000 - 16:04 #5
dalbjerg du har sku ingen salgsteknik :P

nå men det er da let, kombiner det script fra netcoder med dette:

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=33

så kan du i hvertfald tælle hvor mange gange der er blevet klikket. Det ´med at tælle pageviews så skal du jo bare lave en plads til f.eks. session.ID og tid. Og opdatere den hver gang der er nogle der kommer ind på siden
Avatar billede borge Nybegynder
16. marts 2000 - 20:06 #6
Her kan du laste ned bannerscript som har alt.

http://www.aspcode.net/products/admentor/admentordemo.asp

Skriptet er noe av det beste av gratis script jeg har sett.

Børge
Avatar billede hirtshals Nybegynder
28. marts 2000 - 15:29 #7
Jeg forhøjer point summen