Avatar billede tjuf Nybegynder
15. november 2001 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgeprogram

Jeg mangler lige en adr. på et søgeprogram. Navnet er lidt \"ala\" askalex, men er ikke dansk. Hvis nogen er tankelæser, og ved hvad jeg snakker om, venligst hjælp.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. november 2001 - 15:04 #1
Avatar billede milpoer Nybegynder
15. november 2001 - 15:05 #2
hvis det er på nettet tænke du måske på www.altavista.com
Avatar billede tjuf Nybegynder
15. november 2001 - 15:12 #3
Nope, det er desværre ikke nogle af disse to. Jeg er næsten sikker på at starten er noget med \"ask\"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. november 2001 - 15:21 #4
hvad kan det søge efter?
Avatar billede wuotan Nybegynder
15. november 2001 - 15:27 #5
Avatar billede tjuf Nybegynder
15. november 2001 - 19:43 #6
Det er lige præcis askjeeves jeg leder efter, men hvordan får jeg givet woutan de points jeg er ham skyldig?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. december 2001 - 17:47 #7
Hovsa... de point skulle jeg vist ikke have haft :)

wuotan, hent dine fortjente point i http://www.eksperten.dk/spm/147334

Svarer du ikke inden en uge, er tjuf velkommen til at lægge et svar i spørgsmålet - så ryger pointene tilbage :)

NanoQ