Avatar billede janeruth Novice
15. marts 2000 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs tastatur og mus til NT

Hvorfor kan jeg ikke få trådløs Logitech mus og tastatur til at fungere i NT. Alt bliver installeret som det skal (ved hjælp af alm tastatur og mus). Hvad er det jeg overser?
Avatar billede prdk Nybegynder
15. marts 2000 - 22:52 #1
Intet - har prøvet længe ... lad være med at installere driverne ;)
Avatar billede chruker Nybegynder
15. marts 2000 - 23:55 #2
Mit tastatur virker perfekt i Windows NT, men driveren til den trådløse mus er ufattelig ustabil. I stedet for bruger jeg standard musedriveren og så virker den upåklageligt.

Tastatur og mus, burde også virke fint selvom driverne ikke er installeret, med mindre du har en USB udgave.
Avatar billede janeruth Novice
16. marts 2000 - 09:34 #3
Jeg har USB driver, men den er ikke understøttet af NT. Så det betyder vel intet? Alm. mus og tastatur virker upåklageligt.
Avatar billede sjensen Nybegynder
16. marts 2000 - 09:56 #4
jeg bruger logitech cordless deskpro tastatur og mus på NT 4.0 SP5 og SP6 uden nogen problemer overhovedet.

Jeg har installeret driveren der følger med på CD'en og har valgt NT 4.0

Det virker bare upåklageligt. Men du kan selvfølgeligt ikke bruge en USB driver og mus og tastatur er vel heller ikke forbundet via USB men gennem hhv. PS/2 muse- og tastaturport ikke ?

Avatar billede herskegut Nybegynder
16. marts 2000 - 13:29 #5
svaret ligger i at WinNT ikke understøtter USB,
derfor kan du ikke få det til at virke.
men hvis du kan finde et eller andet convertor stik fra USB til PS/2 så kan det virke,
ellers skal du få det byttet til et ikke USB keybord.
Avatar billede janeruth Novice
21. marts 2000 - 09:42 #6
Efter gentagne forsøg - er den trådløse mus nu kommet til, at fungere. Men tastaturet virker ikke. Jeg roder lidt med det med USB/-PS/2. Prøver også at få byttet keybordet.
Rart at vide det ikke kun er mig der har observeret problemer med det.
Tak for hjælpen.