Avatar billede leeloo Nybegynder
15. november 2001 - 11:13 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

----------------> fucking PDF til WORD <---------------------

hvordan får jeg en PDF fil over i word
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. november 2001 - 11:15 #1
åben den i en PDF editor og kopier den!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 11:19 #2
Du skal bare åbne filen, og mærke teksten op med musen, tryk på ctr C (kopier), derefter åbens Word, tryk så på ctrl v (sæt ind). Det skulle være det. Eller må du anvende Acrobat til at åbne PDF filer med.
\\\\AMH
Avatar billede leeloo Nybegynder
15. november 2001 - 11:20 #3
hvor finder jeg sådan en
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. november 2001 - 11:22 #4
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. november 2001 - 11:23 #5
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 11:24 #6
Det er et program, som koster en del penge at anskaffe, se på : acrobat.com
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. november 2001 - 11:28 #7
Avatar billede leeloo Nybegynder
15. november 2001 - 11:29 #8
den skal være med samme format + der er billeder
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. november 2001 - 11:31 #9
det skulle det også være midt link!!!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. november 2001 - 11:31 #10
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 11:35 #11
Håber det lykkes for dig, men det er som regel med fuldt overlæg, at man udgiver filer i PDF-format - nemlig for at forhindre uautoriseret brug af indholdet.
\\\\AMH
Avatar billede steel-shark Nybegynder
15. november 2001 - 11:35 #12
sorry virker ikke!!!
Avatar billede leeloo Nybegynder
15. november 2001 - 11:36 #13
hvorfor en af dem !
Avatar billede leeloo Nybegynder
15. november 2001 - 11:36 #14
FUCK HVOR ER DET LATTERLIGT
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 11:46 #15
Ja sådan et livet. Jeg ville personligt nu heller ikke være særlig glade, hvis alle bare kunne åbne min PDF-filer og redigere i min tekst.
\\\\AMH
Avatar billede larshoej Nybegynder
17. november 2001 - 11:55 #16
Prøv www.pdfzone.com. Der kan du finde en række (temmelig dyre) programmer, der kan løse dit problem. Den billigste metode er nok at bruge OmniPage Pro 11.
Avatar billede kedde65 Praktikant
17. november 2001 - 12:31 #17
Det er rent faktisk lige så ulovligt at ændre i et PDF dokument som det er at bruge en hex-editor til at ændre i et stykke software.

Dvs. pas på med hvilke pdf dokumenter du ændrer på, det er som amh siger, at det som regel er med fuldt overlæg at folk udgiver PDF dokumenter. Netop så folk ikke kan ændre dem.

Kedde
Avatar billede larshoej Nybegynder
17. november 2001 - 15:14 #18
De omtalte programmer bruges ikke til at redigere i pdf-dokumentet, men til at eksportere indholdet på en måde, så formatet bevares.
Adobe Acrobat derimod indeholder en række funktioner til redigering af pdf-filer.
Man kan sagtens eksportere al tekst og grafik fra et pdf-dokument ved hjælp af Acrobats indbyggede funktioner, hvis dokumentet ikke er beskyttet (se i File|Document Security - der er fire niveauer af beskyttelse, hvor kopiering er det næst laveste) - men formatet må man selv genskabe.