Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 21:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Win XP og Max Payne

Jeg har nu indstalleret Max Payne.
Jeg går ind i spillet for at starte Tutorialen men når jeg så går lidt framad så går den i stå, den går helt i koks.
Men det er som om at det kun er billedet og ikke lyden. Og så efter 10-15 sekunder genstarter computeren af sig selv..

Jeg har Windows XP.
Geforce 2 MX 400 32 MB.
Og har lige downloadet den nyeste Driver, detonator 21.83 til Win XP....

Hvad er problemet?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. november 2001 - 21:07 #1
prøv med en ikke-detonator driver
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 21:07 #2
okay, hvad mener du? Hvilken driver skal jeg så bruge i stedet!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. november 2001 - 21:10 #3
prøv til at starte med at bruge den der fulgte med til dit kort.
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 21:15 #4
skal jeg ikke bruge en som passer til XP??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. november 2001 - 21:16 #5
du kan med al sandsynlighed bruge en der passer til win2k!
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 21:20 #6
Og den ligger på min Cd eller hvad?!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. november 2001 - 21:37 #7
ja, det skulle den gerne
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 22:07 #8
Det har jeg nu prøvet, men det virker ikke,,, jeg gik så¨tilbage til XP driveren igen,, og nu kunne jeg løbe lidt rundt og skyde lidt i ca. 1 minut,,,
Men så gik den kold igen...
Avatar billede charon_dk Nybegynder
14. november 2001 - 22:19 #9
Brug altid driveren der hører til producenten af grafik kortet og ikke grafik chippen. F.eks. hvis du har et Hercules GeForce2 brug da driveren fra Hercules\' hjemmeside og ikke nVIDIA\'s da driveren specifikt understøtter grafik kortet. Hvorimod nVIDIA\'s driver er en mere all-around driver der passer til alle GeForce2 chips men ikke har grafik kort producentens små justeringer med.
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 22:21 #10
Charon>>>
Okay tak for hjælpen, Ved du så hvor jeg kan få aft på en driver til et kort fra MSI, jeg har været inde på deres hjemmeside, men syntes ikke at jeg kan finde rundt derinde
Mit kort er et
Geforce 2 MX 400 32 MB Staarforce 818
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 22:22 #11
staarforce=MS-Starforce
Avatar billede coet Nybegynder
14. november 2001 - 22:32 #12
Avatar billede _godske_ Nybegynder
14. november 2001 - 22:45 #13
er det kun i maxpayne det frøser? hvis ikke så er det sq nok dit graffik kort der bliver for varmt.
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. november 2001 - 23:00 #14
godske>>> Jeg har haft det her problem før med Hitman, samme grafikkort samme problem,, men jeg ved ikke hvordan jeg fikmdet løst sidste gang!
Avatar billede lina_g Nybegynder
16. november 2001 - 20:52 #15
desværre det har ikke hjulpet en meter!
Avatar billede charon_dk Nybegynder
17. november 2001 - 03:36 #16
Avatar billede bullet! Nybegynder
17. november 2001 - 04:33 #17
hmmm ingen point ingen hjælp her fra, vil ellers godt kunne løse problemmet....

Bullet
Avatar billede lina_g Nybegynder
07. december 2001 - 16:57 #18
Bullet>>> hvordan vil du kunne løse problemet!???