Avatar billede edbfjols Nybegynder
13. november 2001 - 19:46 Der er 2 kommentarer

kæmpe problem med ny computer!!!!

Jeg ved godt jeg ikke har mane point at dele ud af men kan i please hjælpe mig. Har lige købt ny PC athlon XP 1600+ med  256 DDrram. Jeg skal så installere Windows XP fra en bootcd med xp på. Følgende meddelse kommer så:

An error has been encountered that prevents setup from continuing.

One of the components that windows needs to continue could not be installed.

Manifest pause error: invalid at the top level of the document.

SXS.DLL: syntax error in manifest or policy file
D:\\i386\\asms\\1000\\msft\\windows\\GDIPLUS\\GDIPLUS.MAN

det er sgu træls at have en ny computer der ikke virker....

på forhånd tak

Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. november 2001 - 19:50 #1
prøv at installere Windows 98 og så evt partitionere din harddisk i 2 stykker hvis den ikke allerede er det i forvejen..Så kopierer du alle installations filerne ned på dit D:/ drev og genstarter med en 98 bootdisk i og skriver

d:/
cd xp
cd i386
winnt

Så kører vi sQ

ellers bare opdater fra windows 98
Avatar billede maxium Novice
13. november 2001 - 19:51 #2
prøv at formater din hd og så installer et andet windows (hvis du har det) og prøv igen men xp