Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:02 Der er 17 kommentarer

Min mus driller..

Jeg er ved at blive tosset i bolden ;o)

Når jeg kører med pilen hen over skærmen, og den rammer noget så \"hånden\" kommer frem så stopper musen.
Jeg kan godt køre ned og til beggesider men ikke op.
Det er det samme hvis jeg fører den hen til et banner ikke om den vil opad. Jeg skal så rundt om det, hvis i forstår.
Jeg har instaleret den på ny og opdateret driverne til den. Det er en standard Zietech mus, altså ikke noget vildt.

Jeg er ved at blive sindsyg, over dette problem, og jeg håber at i kan hjælpe..

M:V:H  Filen//
Avatar billede robotten Praktikant
13. november 2001 - 10:04 #1
DEt er ikke fordi, at du har noget automatisk stop på, så når musen føres over et klikkeområde som fx en ok kanp, så bremses den? Det er gerne inde i kontrolpanete til musen, dette ændres.

/Robotten
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 10:09 #2
Eller har du mon lavet det som \"hjælp til handikappede\", det er der jo en feture i win95/98, så man kan \"forsinke\" musen det hvor man kan/skal trykke.

XpX
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. november 2001 - 10:09 #3
Der en funktion til min logitech mus der gør at der er \"snap to link\" på.
Hvis man kan sige sådan.
Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:14 #4
Hmm jeg kører med xp pro oem 2600.

Jeg prøver lige det i har forslået..

Filen/
Avatar billede hirayz Nybegynder
13. november 2001 - 10:16 #5
køb en kat og få den til at æde musen
Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:19 #6
Hirayz> Har 2 katte, men de er kræsne..

Har nu kontroleret mine indstillenger, på musen...  De står som de skal, jeg kan ikke finde noget unormalt..
Mystisk, jeg prøver at slette hele molevitten, og starte forfra..

Filen//
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. november 2001 - 10:21 #7
Hvad er det for en mus?
Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:23 #8
Det er en Zitech standars mus.
Den er helt ny, og jeg har ærligt og redeligt stjålet den fra min kammarat..

Filen/
Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:24 #9
Standars> Standard.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. november 2001 - 10:25 #10
Ja, det er hvad man får ud af det.
Du må klage til han.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. november 2001 - 10:26 #11
han=ham
Avatar billede filen Nybegynder
13. november 2001 - 10:28 #12
Apollo69> *lol*  Tyverriet var godkendt på forhånd.
Han har nemlig stjålet mit tastatur..

Men jeg forstår ikke at jeg ikke kan få sådanne en simpel ting til at virke ok..
Filen/
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. november 2001 - 10:31 #13
Jeg har lige prøvet den funktion jeg nævnte, den er faktisk meget go´.
Det er ikke på den måde som din mus gør, men hvis hvis jeg kommer et sted hen hvor der er en submit knap hopper den automatisk til ok knappen.
Sjov ting.  ;)
Avatar billede resten Nybegynder
13. november 2001 - 13:55 #14
et sjovt spørgsmål for jeg har været ude for det samme problem ? men det forsvandt igen.

ps musen er stjålet fra mig *G*
Avatar billede robotten Praktikant
26. november 2001 - 12:17 #15
Har vi fundet ud af noget??
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 12:25 #16
robotten> Filen han er smuttet.

Kommentar fra filen
16/11 2001 14:18:08    Hmmm sidder og tænker tanker..
Jeg stopper sku også herinde på Eksperten.

Som Kimrosgaard skriver så er glæden sku forsvundet.

Men det har været sjovt, det vil jeg også give ham ret i.
Jeg har tit tænkt at stoppe herinde og nu er nu..

De bedste hilsner..

Filen////

http://www.eksperten.dk/spm/134535
Avatar billede robotten Praktikant
26. november 2001 - 12:27 #17
Nå, det er der jo så ikke så meget at gøre ved. Ærgeligt, mest for ham ;)

Sad også bare og ryddede lidt op i gamle spm.