Avatar billede jeppe75 Nybegynder
13. november 2001 - 03:04 Der er 3 kommentarer

Installation fryser i updating Devices?? (mangler Wtour.exe)

Hejsa.

Når jeg prøver at opgradere fra win98se (engelsk version) køre det fint indtil halvvejs inde i opgraderingen. Først siger den a en fil kaldet Wtour.exe ikke findes. (Denne version af winXP er blevet installeret på andre PC\'er uden problemer) Men man kan vælge at køre videre, derefter fryser billedet lidt senere i slutningen af updating devices. Er den manglende Wtour.exe fil skyld i dette, eller tror i jeg skal prøve at uninstall noget af mit hardware (scanner, printer etc) da de jo kan være årsag til at den fryser under devices?

Jeg betaler gerne penge hvis der er nogle der vil gi\' sig i kast med det, men så bliver det en deal der hedder penge hvis det lykkedes, ingen hvis ikke! kom med et bud!

hilsen Jeppe
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
13. november 2001 - 08:04 #1
Jeg ville slette mit win98 og så installere xp bagefter... opgradering er en dårlig ide, det bliver altid sådan noget halvt værk! og det tror jeg de fleste her på eksperten vil give mig ret i !
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. november 2001 - 08:46 #2
--==ron==-- -> jeg vil ihvertfald ..
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. november 2001 - 10:55 #3
WinXP er meget kræsen med hardwaren, så hvis du har prøvet at opdatere med en tunet bios, så prøv lige at Loade Default Setup i bios!