Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:27 Der er 7 kommentarer

counterstrike

Jeg ved godt det virker lidt amatør agtigt, det her, men jeg kan sgu ikke hitte ud hvad mit problem med counterstrike er, jeg har installeret v.1.3 af counterstrike (100mb) og derefter opdateret half-life under configurationen i spillet, men den bliver ved med og spørge efter en cd-key, selvom jeg taster den ind, virker det ikke......help me
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:32 #1
hjælp mig :)
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. november 2001 - 13:06 #2
Hvad får du af fejl?

Invalid key?

Og har du en key der passer til den version du anvender? Altså en retail key til en retail version? Og husk også, at der er en key til CS og en anden key til HL - kig på coveret igen :o)

/Rob
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 13:11 #3
jamen jeg synes aldrig jeg har haft det problem før???
man kan da downloade cs gratis ikke? uden en key og al det der?
den siger at min cd-key er invalid
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 13:12 #4
Hvis jeg nu har en ren installation af half-life på min comp, men key og det hele, hvad gør jeg så? for at få installeret counterstrike?
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. november 2001 - 13:20 #5
Jo, du kan både få CS i en gratis og i en retail-version, og så har du naturligvis kun en key til din HL.

Prøv at starte HL direkte - og se så om den æder nøglen.

Er du sikker på, at det er den rigtige opdatering til CS du har downloadet? Altså at du ikke har fået fat i en CS-retail opdatering, i stedet for opdateringen til gratis-versionen?

Jeg har selv købt retail, så jeg bruger opdateringsfaciliteten direkte i CS - jeg ved ikke om den også findes i gratis-versionen, men det vil jeg formode.

/Rob
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 13:24 #6
______________________________________
Counter-Strike Mod for Half-Life 1.3 hedder den
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 14:19 #7
hjjæææællp