Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tv-out program

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et gratis eller en cracked version af et tv-out tool program?
vh snapz
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 12:02 #1
et tv-out program? først og fremmest skal der jo være tv-out på dit grafik-kort... og er der dette _burde_ den medfølgende software virke fortrineligt!
Avatar billede groggy Nybegynder
12. november 2001 - 12:04 #2
Cracked programmer hører ik til her!!!

Men ellers mener jeg at tvcc2000 er gratis, men er dog ikke 100% sikker på det.
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:04 #3
Ja der er tv-out på mit grafik kort, men der fulgte keines software med :(
Avatar billede groggy Nybegynder
12. november 2001 - 12:06 #4
http://www.tvtool.de/index_e.htm

Det er gratis og kan findes her.

Men om det virker med dit kort er svært at sige. Men du kan da prøve.
Avatar billede groggy Nybegynder
12. november 2001 - 12:06 #5
Hmm.. 100 point for det spørgsmål?! Er vist lidt i overkanten!
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 12:07 #6
jeg går ud fra at grafikkortet virker - hvis du ved hvilket mærke det er, så led efter driveren på producentens hjemmeside...
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:11 #7
ok...ja 100 points er meget, men jeg ska bare have det til og virke NU  :)
jeg tester lige hvad i har svaret og vender tilbage med points tak :)
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 12:22 #8
erhm - pointene _er_ givet... formentlig ved et uheld så

anyway - den mest rigtige måde er at skaffe den rigtige driver til dit grafik-kort; find ud af hvilket mærke - hent driveren - installer - og kig så i programmets \"manager\"
Avatar billede snapz Nybegynder
12. november 2001 - 12:24 #9
takker
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2001 - 12:25 #10
men find lige ud af på et tidspunkt om point- delingen/mængden skal ændres - så giver jeg tilbage...