Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 11:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Compaq Indbygget modem ?

Hjælp er der et indbygget modem i en Compaq amada e 500 cel 600 ??

det er en bærbar . Hvis ikke hvor meget koster sådanne et modem ???

Hurtig med et svar, da det haster..

Filen///
Avatar billede riversen Nybegynder
11. november 2001 - 11:04 #1
hvis ikke der er et \"hul\" hvor du kan sætte telefonkabel i, så er det ikke indbygget.
Avatar billede babyshark Nybegynder
11. november 2001 - 11:06 #2
der plejer at være indbygget et alm. 56 k modem (v90)
Avatar billede babyshark Nybegynder
11. november 2001 - 11:08 #3
Compaq indbygger også ethernetcards...så det burde du også have...står der ikke angivet noget modem under system?
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 11:12 #4
Det er fordi at det er min gamle far der har anskaffet sådanne en. Nu er de på vej hjem og er kommet i tvivl om der er modem i sådanne en. Jeg har slået den op på deres hjemmeside men kan kun finde den nye af den, og der er modem i..

Filen///
Avatar billede babyshark Nybegynder
11. november 2001 - 11:13 #5
gå ind i kontrolpanel/system/enhedshåndtering og se om der står noget under modem
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 11:19 #6
Takker for hjælpen.

Babyshark, Ja det ved jeg godt;o)  Problemet var jo at de kørte og stillede mig 1000 spr, og det er jo lidt svært når man ikke sidder med dyret tændt, så kunne jeg se det på 2 sec..

Filen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. november 2001 - 11:26 #7
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 11:39 #8
Kimrosgaard.. Tak for det, det er lige noget min fader kan bruge...

Filen///