Avatar billede cosmo21 Novice
10. november 2001 - 21:43 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

et godt råd....i kan komme med kommentare på det hvis i har lyst..

Hold jer langt langt væk fra WindowsME

det er kun til at give problemer med...

Det fryser på nogle computere og hvis det ikke er det så køre det meget ustabilt og er irriterende i længden.

f.eks. kan musikken hoppe lidt indimellem under afspildning og sidst men ikke mindst ville jeg foreslå det nye Windows XP det har alt hvad du som bruger fortjener...

Bill Gates har for en gangs skyld gjort noget fornuftigt..

det var det.

Avatar billede bbs Nybegynder
10. november 2001 - 21:44 #1
Det er rigtigt nok..

Jeg har selv valgt at gå tilbage til 98SE, og vælger 2000 eller XP snart.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. november 2001 - 21:46 #2
hvad vil du med denne slags spørgsmål? det eneste du får du af det er en religionskrig på software.
du har været uheldig med win me. andre (inklusiv undertegnede) har aldrig haft noget bedre system.
Avatar billede kedde65 Praktikant
10. november 2001 - 21:47 #3
Win2000 mener jeg stadig styrer langt overlegent. Jeg kører selv Windows 2000 på min maskine og det spiller bare derud af.
Jeg venter nok en godt dtykke tid med at skifte til WIndows XP da det ligesom OfficeXP indeholder LAT for meget POP.

Kedde
Avatar billede fredelu Nybegynder
10. november 2001 - 21:47 #4
jeg er helt enig.
Jeg kørte med me i et tre måneder, også skiftede jeg til win 2k. Me sutter for hårdt.
Avatar billede webwally Nybegynder
10. november 2001 - 21:59 #5
Sandheden er den at NT-kernen uden tvivl kører mest stabilt! Dermed kører Windows 2000 og XP bedst! Men - nogle folk har enten ikke de helt store krav eller de har været heldige med ME/9x og for dem er ME jo et ganske dejligt OS:=)

Personligt sy\'s jeg dog at de har nedtrappet ME lidt for meget, bare fordi den er til hjemmebrugerne, men det er bare min personlige mening.
Avatar billede hotpop Novice
10. november 2001 - 22:14 #6
Enig med kimrosgaard - Me er det bedste i win9x-familien :) - Men jeg har også XP og DET sparker røv! ;)
Avatar billede resten Nybegynder
11. november 2001 - 06:35 #7
Kimrosgaard/Hotpop jeg er helt enig ang winme,og en stor hyldes til winxp for ja den sparker røv.
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 07:52 #8
Me var for mig et maridt.
Men xp pro, har ikke sviget mig, eller lavet kludder i det een eneste gang.

Filen/////////
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. december 2001 - 02:44 #9
ME har altid kørt perfekt ved mig
XP har kun skabt problemer... (ang. spil bl.a)

Nu kører jeg så begge ind - så ser vi om det kan lade sig gøre at få det bedste ud af begge dele :0)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 04:59 #10
LUK?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:21 #11
lukketid?!