Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
10. november 2001 - 02:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Log-fil

Kære Experten brugere.
Jeg syns i er ved at blive lidt sløvetil at svare på spørgsmål!!!

Tag jer nu lige lidt sammen!!!  :)

http://www.eksperten.dk/spm/131238
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. november 2001 - 02:57 #1
Det er ikke lovligt at åbne et spørgsmål der kun har til formål at linke til et andet...

Luk dette!

NanoQ
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
10. november 2001 - 03:36 #2
....Hvad er formålet med et Kæmpe forum hvis folk ikke svarer på spørgsmålene!!!
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 03:57 #3
Sjovt først svar på det spørgsmål du referer til er svaret på før du opretter dette..

Du er teenager?
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
10. november 2001 - 04:04 #4
Hvad fanden tåger du for? er du stiv.... Jeg fatter intet af din sætning!!!
Avatar billede ea_data Nybegynder
10. november 2001 - 12:28 #5
Som jeg ser det har du oprindelig oprettet spørgsmålet
Du har fået et udmærket svar meget hurtigt
fra benny.tordrup  08/11 2001 13:46:33
Dette svar har du helt uden grund afvist hvorfor ???.
Du må gerne svare meget hurtigt.
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
16. november 2001 - 13:39 #6
Hvis du læste spørgsmålet ordentligt, ville du vide at hans svar ikke var det jeg søgte!!!
Avatar billede ea_data Nybegynder
16. november 2001 - 17:39 #7
Du har fået svar på hvordan du skriver i en fil. Det må vist være tilstrækkeligt. Du kan jo så selv skrive de oplysninger, du ønsker i filen. Svaret er jo blot et eksempel på hvordan man gør det. Du må selv yde en indsats, når koden skal indsættes i dit eget program.
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
06. december 2001 - 08:52 #8
ea data <-- lille ven. jeg har ik fået svar på hvordan man henter en bestemt linie i filen.
Avatar billede ea_data Nybegynder
06. december 2001 - 18:05 #9
Du har udvidet dit spørgsmål til at omfatte mere end det gjorde fra starten. Du kan ikke direkte vælge en enkelt linie i filen. Du skal hente alle linier ind i et array og derefter finde den linie du ønsker. Herefter kan du bruge kommandoen replace til at ombytte ord i de enkelte linier
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
18. december 2001 - 19:22 #10
ea data <-- Når du nu ved sådan noget, hvorfor svarede du så ik på spm\'et?
Avatar billede ea_data Nybegynder
18. december 2001 - 20:10 #11
Jeg var ved at være lidt træt af at svare på spørgsmål, hvor spørgeren ikke gad reagere på mine svar. Hverken med points eller med kommentarer. Jeg har stadig udestående svar, hvor spørger tilsyneladende er fuldstændig ligeglad og ikke gider svare. Derfor holder jeg en lille pause nu..................