Avatar billede opgavecenter Nybegynder
09. november 2001 - 09:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Subdomain system...!

Hejsa alle sammen...!

Jeg leder efter en som vil hjælpe mig med at lave et subdomain system...! noget i stil med http://www.3rdlevel.dk
og så skal der også laves noget med en lille forum til brugeren måske eller noget helt andet men hvis der er nogen som synes at dette lyder spændene så kontakt mig på
p.s. der vil nok være en lille sum penge med i det :0)
ICQ: 64435689
E-mail: Webmaster@sol.dk
Avatar billede cliche Nybegynder
09. november 2001 - 10:03 #1
ahh hvor MANGE penge snakker vi om
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
09. november 2001 - 10:57 #2
hmm det ved jeg ikke helt, hvad havde du tænkt dig ?
Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 11:45 #3
Det var da sjovt som alle gerne vil lave noget i stil med 3rdlevel.dk
Avatar billede cliche Nybegynder
09. november 2001 - 11:55 #4
koep hehe det er jo kun fordi du er med i den ;)
men folk vil vel prøve at tjene nemme penge
Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 11:59 #5
Vi er rent faktisk ved at lave systemet således at andre sites kan leje sig ind på systemet således at de slipper for al programmeringen ved selv at lave et susdomainsystem da dette jo er den bedste måde overhovedet at reklamere for sit domænenavn på.
Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 12:00 #6
susdomain = subdomain
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
09. november 2001 - 12:06 #7
hmm Koep hvor mange er i om den side eller alle de andre sider i ejer ?...! men jeg tror ikke i for noget ud af det med at leje...! der er mange som godt selv kan lave det bare ikke mig hæhæ...
men jeg kunne godt tænkt mig at vide hvor mange sider i ejre og så synes jeg også at jeres system er fedt...! man i skulle lave det sådan at man kunne få sig en hjemmeside noget i stil med subnet.dk
Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 12:38 #8
så er det nu jeg skal sige: confidental information :-)

Jo vi har faktisk et par sider som er intereseret i at leje sig ind på vores system da de slipper for support, vedligeholdelse o.s.v.

jo det kunne vi sagtens, det er bare for dyrt i serverkapacitet
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
04. marts 2002 - 11:24 #9
lukker den her det har jeg jo ikke fået noget ud af