Avatar billede opgavecenter Nybegynder
08. november 2001 - 00:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AMD XP 1400 MHz hvad for en køler ?

Hejsa alle sammen...!

Jo nu skal i se jeg skal ha fat i en total go køler til min amd men jeg synes sgu ikke helt jeg kan finde en jeg har tænkt på noget Vandkøling men jeg ved ikke helt jeg vil heller ikke havde en com som lamer total vildt så hvis der lige er nogen som kan hjælpe mig lidt takker ;0)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 00:37 #1
Alpha PAL 8045 og en Papstblæser. www.studiedata.dk har dem.
Læs anmeldelse på bl.a http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1532&p=1
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
08. november 2001 - 00:44 #2
Den lamer jo total vildt...!
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 00:51 #3
Kommer ligesom an på hvilken blæser du smider på den !.
\"With this Papst fan, the PAL8045 a good choice for a super-quiet, high performance PC. \" Citat Anandtech.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
08. november 2001 - 07:02 #4
jeg vil klart anbefale en Silent Saturn II

www.cksdata.dk/coolers.htm
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
08. november 2001 - 07:02 #5
Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. november 2001 - 07:17 #6
Jeg vil anbefale denne : http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=144&page=2 Den har jeg selv og den har et rigtig godt ydelse/støjniveau.
Avatar billede -=z=- Nybegynder
21. november 2001 - 22:17 #7
Hvis du vil havde en regtig god Væske køling skal du købe det her
http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=1212355&prmenbr=302&CGRY_NUM=522

Men hvis du vil havde en blæse køler skal du vælge en ThermalTake 6cu plus

Avatar billede -=z=- Nybegynder
21. november 2001 - 22:18 #8
Men hvis du køber ThermalTake køleren skal du FANDME passe på at du ikke knæker din CPU når du sætter den på
Avatar billede finntoft Nybegynder
21. november 2001 - 22:24 #9
Jeg kender en der har en NC Silverado blæser på sin AMD XP 1400 Mhz, Den er total støjsvag og har extram go køling...

Som køle pasta bruger han: Active Silver II

Se: http://www.studiodata.dk/product.asp?product=76&page=1
Avatar billede -=z=- Nybegynder
21. november 2001 - 22:31 #10
Det er lidt meget at give for en blæse køler 560,00kr
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. november 2001 - 00:05 #11
*lol*...jeg har lige fået ny cpu køler idag...

Thermaltake Volcano 7...

den kan kraftigt anbefales