Avatar billede thomas13 Nybegynder
06. november 2001 - 14:04 Der er 11 kommentarer

Hjælp til programmering(algoritmer/datastrukturer)

Hej er der nogen der kan hjælpe mig vedr. Algoritmekonstruktion og datastrukturer. Sagen er den, at jeg pt. er studerende og skal til eksamen i algoritmekonstruktion og datastrukturer til januar. Jeg vil selvfølgelig gerne betale hvad det koster i timen for hjælp. Jeg har mulig for transport til hvor hjælpen nu end foregår. Giver 60 point da det jo et svært spørgsmål.

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede zeptic Nybegynder
06. november 2001 - 14:06 #1
Hvilket studie drejer det sig om?
Avatar billede disky Nybegynder
06. november 2001 - 14:06 #2
jeg tror det hjælper hvis du siger hvor du bor.

For det er meget dyrt at rejse fra Nexø til skagen 3 gange om ugen :)
Avatar billede powerbart Nybegynder
06. november 2001 - 14:16 #3
Er det 2A på DIKU ?
Avatar billede thomas13 Nybegynder
07. november 2001 - 10:45 #4
Ups jeg bor i Fredericia. Jeg er dog MEGET villig til at rejse langt for at få noget hjælp. Så hvis nogen er interesseret kan vi da altid få en snak.
Det drejer sig om datamatiker udannelsen. Vi bruger bogen. Classic data Structures in Java. Vi laver bl.a. matatematisk induktion, Big O,h notation, n variant til at lave korekte algoritmer, og gør brug af diverse datastrukturer.
Avatar billede elisamarie Nybegynder
07. november 2001 - 18:12 #5
Hvis du får henvendelse om hjælp, vil jeg meget gerne hører om det, da jeg også godt kunne bruge noget
Avatar billede thomas13 Nybegynder
12. november 2001 - 12:47 #6
Disky er du interesseret i at hjælpe ???
Avatar billede martin_schou Nybegynder
20. november 2001 - 13:17 #7
Disky - kan vi ikke bare smide en kanal på IRC? Det vil da være det nemmeste og vel også den mest \"venlige\"/\"kommunistiske\"/\"informationsfremmende\" måde at gøre det på?

Jeg kan da selv nogle tricks i java, men ved da, at jeg sagtens kunne trænge til en refresher :-)
Avatar billede disky Nybegynder
27. november 2001 - 11:03 #8
thomas:

How goes ? med dette spørgsmål ?
Avatar billede thomas13 Nybegynder
11. december 2001 - 13:48 #9
Det går ikke rigtigt. Der er vist ikke rigtig nogen der kan hjælpe mig :-( Interesseret ??
Avatar billede disky Nybegynder
11. december 2001 - 13:54 #10
mail mig på disky@hotmail.com
Avatar billede tigtak Nybegynder
15. december 2001 - 17:04 #11
Jeg kan godt hjælpe.. færdigudd. datamatiker, bor i Lyngby